Printerstøv Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hei, Har nettopp fått meg ny tlf, en SE K850i. Kameraet er jo 5mp og svære greier. Men jeg forstår meg ikke helt på det, om jeg tar bilder innendørs med en smuuule lite lys, så blir bildene helt svarte! Og tar jeg bilder i et godt opplyst rom kommer blitsen og ødelegger hele bildet... Virker som den ikke helt har peiling på når den skal bruke blitsen... Virker helt på tryne Det kan og variere, om jeg holder mobilen stilt, og tar et bilde, så tar jeg et bilde til på nøyaktig samme plass, så plutslig kommer blitsen og alt blir svart... Min gamle w880i med 2mp uten blits tok bedre bilder i litt skumring! Har prøvd den skumrings modus greia og, men synst det er litt rart om man skal måtte justere kameraet til en hver tid! Noen som vet noe om dette? Eller har noe tips? Mvh. Fredrik Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Ville kanskje prøvd med en Softwareupdate på telefonen? Finner alt på www.sonyericsson.com under Support (Downloads etc) Lenke til kommentar
-=Nike=- Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hvis du har på "røde øynefjerner" så skru av den. Blitzen var helt på trynet på min K850i føre jeg skrudde av. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Kamera er ikke så bra som jeg hadde tenkt meg egentlig.. er veldig tregt å sånt. må være veldig mye lys Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hei, Har nettopp fått meg ny tlf, en SE K850i. Kameraet er jo 5mp og svære greier. Men jeg forstår meg ikke helt på det, om jeg tar bilder innendørs med en smuuule lite lys, så blir bildene helt svarte! Og tar jeg bilder i et godt opplyst rom kommer blitsen og ødelegger hele bildet... Virker som den ikke helt har peiling på når den skal bruke blitsen... Virker helt på tryne Det kan og variere, om jeg holder mobilen stilt, og tar et bilde, så tar jeg et bilde til på nøyaktig samme plass, så plutslig kommer blitsen og alt blir svart... Min gamle w880i med 2mp uten blits tok bedre bilder i litt skumring! Har prøvd den skumrings modus greia og, men synst det er litt rart om man skal måtte justere kameraet til en hver tid! Noen som vet noe om dette? Eller har noe tips? Mvh. Fredrik Samme problem hos meg også. Bildene blir helt svarte under spesielle lysforhold. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Oppgrader firmware. Gamle versjoner hadde problemer med blitzen. Gå på Sony sine hjemmesider og bruk en data kabel. Ikke vanskeligere enn det. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hadde samme problemet selv, og det ble kurert etter SW-oppgradering. Det fjernet bla. kameraets kjipe tendens til å overeksponere ting ved bruk av blitz. :-) Lenke til kommentar
bingolotto Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 har tatt mange fine bilder med min K850i.. kan legge ut et=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå