medlem-82104 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hei! Jeg gikk inn på canon sine sider for å laste ned driver til IXUS 75 (for XP). Men det nærmeste jeg kommer er TWAIN driver for Windows 2000 Noen som vet hvor jeg kan få tak i driver til Canon IXUS 75 for Windows XP? Andak Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hei Vanligvis skal det ikke være behov for å laste ned en driver til kameraet, de skal dukke opp som en "flyttbar disk" under "Min Datamaskin". Prøvd å bare koble det til å se hva som skjer? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Finner du det ikke så kan du heller bruke en kortleser. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Kortleser er mye bedre, enklere og kjappere Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Takk takk Funker som bare det, var bare å koble den til Kortleser er kanskje kjappere og enklere, men var ikke det jeg spurte om Andak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå