tsghost Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Èr på The Gathering i vikingskipet i hamar, hvor jeg fikk kjøpt en brukt Wii med spillene Wii sports, Splinter cell:Double agent og Mario party 8. Ga 1200 kr for dette. Var det verdt det? Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Èr på The Gathering i vikingskipet i hamar, hvor jeg fikk kjøpt en brukt Wii med spillene Wii sports, Splinter cell:Double agent og Mario party 8. Ga 1200 kr for dette. Var det verdt det? JA! Wii er kjempebra! Lenke til kommentar
BiB Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Ja, med tanke på butikkprisen så var ikke det så dumt nei... Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Heldigfis! Jeg vil også på TG og kjøpe dritbillig wii Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Kostar vel ca 2500,- i butikken med Wii sports? Mtp at du fekk 2 spel med, var det eit veldig godt kaup! Men sjekk om alt fungerar som det skal. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Kostar vel ca 2500,- i butikken med Wii sports? Mtp at du fekk 2 spel med, var det eit veldig godt kaup! Men sjekk om alt fungerar som det skal. Har ikke noen TV å sjekke det på her og nå, men har skrevet ned navn på han jeg kjøpte den av, så hvis den ikke funker når jeg kommer hjem blir det en tlf til 1881, også en sint tlf til han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå