AndersT2 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg har 60 GB utgaven av PS3, så PS1 og PS2 spill får jeg spilt. Vil Guitar Hero 1 og 2 fungere med guitaren til GH3? Slik at jeg kan slippe å kjøpe spillene med guitar? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Du må isåfall kjøpe en overgang, altså slik at du får koblet de i usb portene dine.. slik Jeg er overbevist om at du finner det billigere andre steder, jeg kjøpte min for 5$ eller noe.. Merk at du ikke kan bruke Ps2 gitarene sammen med PS3 versjonen av Guitar Hero.. (eller rock band for den saks skyld..) Edit: Oi.. her er jeg trøtt skjønner jeg.. blir rett i seng når jeg får rettet på meg selv.. Men, jeg leste feil, du skulle jo gjøre det andre veien enn det jeg svarte på.. Nei, Ps3 gitaren fungerer ikke med GH1 og 2 nei.. Eneste du kan bruke den gitaren til er GH3 på Ps3... Endret 21. mars 2008 av Pebble Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Takk for svaret. Da blir det ikke noe mere penger på Activison. Gidder ikke betale flere hundre kroner for gamle spill. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Det har vært veldig dårlig med gitarene på ps3.. 360 har vært heldig! Rock Band gitaren fungerer heller ikke på GH3 på PS3.. Alt fungerer på 360, GH2, GH3, Rock Band.. Alt som har kommet ut og som krever gitar fungerer smertefritt.. La oss i alle fall håpe at de ordner opp på ps3 slik at GH3 gitarene fungerer på Rock Band og omvendt! Endret 22. mars 2008 av Pebble Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Eg kjøpte GH2 til X360 etter at eg hadde hatt GH3 i nokre veker og det var ikkje så veldig moro. Ein del irritasjonsmomenter ved det som eg ikkje fant meg til rette med, så det går stort sett i GH3. PS3-gitaren har større problemer enn X360-gitaren, sjølv om den og har store mangler. Det er riktignok noko som enkelt kan fiksast, med PS3 er det problemer ein ikkje kan gjere noko med. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Har det med bluethooten å gjøre kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå