Gå til innhold

kjøpe Stasjonær gaming pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok ikke det beste vile ha valgt dette:

Asus P5N-D, nForce-750i SLI, Socket-775, ATX,Firewire,GbLAN,DDR2, 2xPCI-Ex(2.0)16

Det er nummer 3 på den konfigiraturen under der du kan velge skjermkort.

Det er et sli skjerkort, det betyr at du kan kjøre 2 stk grafikkort på den. Er ok å velge det, for da kan du kjøpe to skjermkort, nøye deg med et i begynnelsen. Også når det kommer mer krevende spill kan du kjøpe et til og sette i (Men da må du kjøpe et kort som er helt likt som det første)

EDIT: Det er vel også ganske fremtidsrettet siden jeg vil tro at i fremtiden vil det bli standard med 2 skjermkort.

Endret av Gryterett
Lenke til kommentar
Det er nok ikke det beste vile ha valgt dette:

Asus P5N-D, nForce-750i SLI, Socket-775, ATX,Firewire,GbLAN,DDR2, 2xPCI-Ex(2.0)16

Det er nummer 3 på den konfigiraturen under der du kan velge skjermkort.

Det er et sli skjerkort, det betyr at du kan kjøre 2 stk grafikkort på den. Er ok å velge det, for da kan du kjøpe to skjermkort, nøye deg med et i begynnelsen. Også når det kommer mer krevende spill kan du kjøpe et til og sette i (Men da må du kjøpe et kort som er helt likt som det første)

EDIT: Det er vel også ganske fremtidsrettet siden jeg vil tro at i fremtiden vil det bli standard med 2 skjermkort.

Er dette en god gaming pc når jeg endrer på dei 2 tingene

Må jeg kjøpe lyd kort eller er det greit d så er i hovedkorte

Må jeg kjøpe lyd kort eller er det greit d så er i hovedkorte

Lenke til kommentar
Det blir en bra gaming pc ja.

Lydkort er det på hovedkortet så du trenger ikke og kjøpe det utenom.

Eneste jeg ikke vet er om du kan oppdatere komponentene inni pc-en i en stund fremmover.

Jeg skall ha Windows xp Professional er det lurt eller er det bedre med windows vista...

Lenke til kommentar

Eneste jeg ikke vet er om du kan oppdatere komponentene inni pc-en i en stund fremmover.

Jeg skall ha Windows xp Professional er det lurt eller er det bedre med windows vista...

Når du skal spille så vile jeg ha valgt vista for jeg tror ikke det er så lenge til de slutter å lage spill som går på xp.

Lenke til kommentar

Når du skal spille så vile jeg ha valgt vista for jeg tror ikke det er så lenge til de slutter å lage spill som går på xp.

okok

Lenke til kommentar

vilken kjerm anbefaler du av http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=344098

å http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331838

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...