IcedInsanity Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hva er vitsen med å feks legge til noen som venn på feks Fifa 08,du kan vel ikke se den personen dersom han ikke er inne på Fifa online uansett...og hvordan legger du til venner? Går du bare på Add new friend? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Hva er vitsen? Du skal takke PSN for at du i det hele tatt får mulgheten til spille online skal jeg si deg At det ikke er støtte for XMB (Playstations brukergrensesnitt) i spill har ikke noe med PSN å gjøre. For å legge til venner, gjør du bare som du sier, add friends. Endret 20. mars 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Hehe,neida..eg mente ikke at PSN er en bad thing..men hva er vitsen med å legge til venner? Får du noen andre "valgmuligheter" når du spiller mot dem eller'no? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Du tenker på at du like godt kan adde dem som venner i spillet du spiller, og da spiller det ingen rolle om du har addet dem som friends i XMB? Vel, er ikke alle spill man kan gjøre det. Da er det vennene du har i XMB som vises som friends i spillet. Som i COD4. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Ah...ja for eg tenkte at det spiller vel ingen rolle om eg adder folk i Fifa,for eg kan jo se folk der uansett liksom.. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 ja, add new friend, ikke verre enn dét. Da ser du om kompisen din er online og da eventuelt hva han spiller. Fifa burde i det minste ha støtte for å vise vennelisten fra PSN/XMB, hvis det ikke er det, må du spamme inbox'en til EA med klager om dette. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 De fleste spill bruker xmb friend listen ja.. så kjeft på EA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå