Gå til innhold

Trenger råd ang DPS

Anbefalte innlegg

Jeg gidder ikke engang å krangle med deg. Tviler på at særlig mange andre gjør det heller.

Nei vett du ka. Tror du jeg bryr meg.. som jeg sa jeg prøvde bare og hjelpe du vett det sikkert bedre en meg. har bare spild retri pala på test server og når jeg lvlet min pala til 70.. men pvp holy spec can jeg ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8723
Jeg spiller ikke dps-paladin, men jeg har innsikt for mer enn en specc/klasse. Skal jeg spille dps spiller jeg roguen eller warlocken. Paladinen er Protection.

Protection paladin <3

>_<

Lenke til kommentar

##Men samma det med divine intellect er jo bra d:p kan ikke stå og vente at du skal ha en inervate eller stole på pots :p ka faen e vitsen med dps pala viss han går oom på 2min? da tar du heller med en annen dps class som ikke trenger mana rogue/warrior...##

Er du idiot eller har du generelt bare lite peiling?

Jeg vil gjerne se tallene dine (du som uttaler deg så sikkert kan jo teorien bak dette) som viser at divine intellect er verdt det.

Ja, for HVOR MYE er 10% av kanskje 200 intellect?

Totalt bortkasta poeng, og du har å holde kjeft om ting du ikke har greie på, femåring.

##Ellers suger dere bare og spille :p##

Dustete og verdiløs kommentar.

Forøvrig heter det "å spille", ikke "og".

Lær deg å skrive.

Lenke til kommentar
KK da, du vinner ikke en diskusjon ved å pirke på skrivefeils, selv om fyren åpenbart mangler den innsikten han gir utrykk for at han har.

Det var derfor jeg først argumenterte for hvorfor han tok feil i det første avsnittet.

Skrivefeilen hans påpekte jeg bare for å svare dumskap med dumskap.

Lenke til kommentar
##Men samma det med divine intellect er jo bra d:p kan ikke stå og vente at du skal ha en inervate eller stole på pots :p ka faen e vitsen med dps pala viss han går oom på 2min? da tar du heller med en annen dps class som ikke trenger mana rogue/warrior...##

Er du idiot eller har du generelt bare lite peiling?

Jeg vil gjerne se tallene dine (du som uttaler deg så sikkert kan jo teorien bak dette) som viser at divine intellect er verdt det.

Ja, for HVOR MYE er 10% av kanskje 200 intellect?

Totalt bortkasta poeng, og du har å holde kjeft om ting du ikke har greie på, femåring.

##Ellers suger dere bare og spille :p##

Dustete og verdiløs kommentar.

Forøvrig heter det "å spille", ikke "og".

Lær deg å skrive.

Akkurat. Jeg har med gearet mitt nå 165 int, med andre ord 16 int ekstra med divine intellect.. Kan virkelig ikke se hvordan det skal gjøre underverker for DPS sammenlignet med å bruke de 5 poenga et bedre sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...