Gå til innhold

Trenger råd ang DPS

Anbefalte innlegg

Lager egen tråd siden det av erfaring aldri blir svart skikkelig i klassetråden på slike ting.

Har for tiden det her gearet:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...st&n=Loriel

Det jeg lurer på er hvor mye DPS jeg burde kunne greie å pumpe ut på et statisk encounter. Greier rundt 700-720 som absolutt maks nå om jeg konsentrerer meg, men lurer på hva som er vanlig for sånne stats? Ser at andre klasser går forbi meg lett om de også passer på å ha gode spellrotations.

Og en ting til, hva burde oppgraderes og med hva? Har ikke mulighet til å skaffe noe utenfor Karazhan og har heller ingen fast arenapartner så tar lang tid å skaffe poeng.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fast arenapartner trenger du ikke, kjør 10 kamper i uka og du har deg s3 hanskene innen kort tid, og de vil i tillegg være noen av de beste dps-hanskene tilgjengelige.

Ellers bruker du jo s1/t4, som rett og slett er ræva med tanke på stats.

Dps'en din ser faktisk helt grei ut, ikke uvanlig med 700 dps på det gearet uten windfury totem.

Sleng forresten ut toprank consecration når du har en global cooldown til gode, koster grisemye mana men det er verdt det om du vil ha høy dps.

At du forresten har WF tilgjengelig er nesten et krav dersom du skal ha høy dps som paladin.

Enda mer et krav om du er bloodelf, men dessverre er du alliance og må nøye deg med det litt slitne seal of command.

Lenke til kommentar
Da var mitt første kararun som retri ferdig ;)

http://img151.imageshack.us/img151/3822/karadpsgb3.jpg

Ser greit ut, men du kan likevel klare å presse consecration opp i 6-8% ved å bruke toprank aktivt.

For øvrig er bildet ditt et godt eksempel på at alle som kommer med unnskyldningen om at paladin bare gjør bra dps i kara på grunn av undeads, kan fuck off fordi de ikke vet hva de snakker om.

Lenke til kommentar

For et drittspec.

Ingen precision, sterkere healingspells er ubrukelig i raid, det samme er til en viss grad divine intellect, og du har ikke engang tenkt å specce imp. JotC, som er selve Grunnen til å ha en ret paladin i raid.

Kom deg ut fra tråden her, den handler om å øke dps, ikke minske den.

Men samma det med divine intellect er jo bra d:p kan ikke stå og vente at du skal ha en inervate eller stole på pots :p ka faen e vitsen med dps pala viss han går oom på 2min? da tar du heller med en annen dps class som ikke trenger mana rogue/warrior...

Vel, den sugde.

Ellers suger dere bare og spille :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...