Sjenever Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Noen som skal på Tg02 og som vet når billettene blir lagt ut for salg? (gleder meg som en liten unge på 37 ) Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Hørte noe snakk om en eller annen gang i februar......... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Hei! Er sikker gamal nyhet no.Men,poster alikavell.. The Gathering 2002 biletter blir lagt ut for salg på partyticket.net fra 28.januar.Og vil koste 515,- nok. Kor Tg skal være i år er ikkje bestemt endå..I værtfall ikkje offentlig gjordt på wwww.gathering.org (den offesielle heimesida til Tg) Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 23. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2002 Quote: On 2002-01-23 13:48, Mr.Hassan skrev:Hei!Er sikker gamal nyhet no.Men,poster alikavell..The Gathering 2002 biletter blir lagt ut for salg på partyticket.net fra 28.januar.Og vil koste 515,- nok.Kor Tg skal være i år er ikkje bestemt endå..I værtfall ikkje offentlig gjordt på wwww.gathering.org (den offesielle heimesida til Tg) Nopp, det visste jeg ikke. Da gjelder det å være tidlig ute. Steder blir vel Hamar tenker jeg. Takk for svaret. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Jeg har hørt at de skal finne på en annen plass å arrangere TG. Dette var fordi det har blitt så utrolig populært, og de vil ha flere folk. Hvordan de skal klare dette vet ikke jeg. Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 det sa dei sisst år òg, men det blei skipet, til ein forandring :smile: hehe trur ikje det kommer til å bli flytta asså, trur nesten halve pointet er vikingskipet, men eg skal ikje sei det sikkert. snakkte om å ta det på gamle flyplasse i oslo, men tanka på den J... plassen som er der (kan romme nesten 10 000) + ein heftig internett linje på 155mbit (ikje 55mbit som det var på TG01, eller 35bmit på TG00), eller større. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Fornebu....er jo 5min spasertur herifra....DET hadde vært noe det *drømme* Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Bilettene legges ut 28. Januar. Kilde: http://www.gathering.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå