Gå til innhold

TG - hvor ofte dusjer du?


  

156 stemmer

  1. 1. Hvor ofte dusjer du på TG?

    • Hver dag
      45
    • Nesten hver dag
      14
    • Annenhver dag
      27
    • Hver tredje dag
      9
    • Én gang holder lenge
      15
    • "Water, fascinating! I never touch the stuff myself." ( aldri )
      46


Anbefalte innlegg

Jaja, men likevel. Tror de at de blir homofile om andre gutter ser penisen deres eller noe sånn? Kan noen jenter svare meg på om det også er sånn at halvparten av jentene dusjer med klær. Det er i hvertfall så mange blandt guttene. Bildene i hodet sier meg at de fleste jentene dusjer nakne :whistle:

Her må jeg dessverre skuffe deg. På min alder dusjer nesten alle jentene i bikini / g-streng / hotpants.

 

Ei venninne sa noe annet men, de gangene hun dusja var jentene nakne :D

 

Man skal ikke bestandig tro på jenter.. Husker godt den gangen jeg og guttene i klassn fikk tak i nøkelen til døra som skilte jente og guttegarderoben, og vi skulle gå inn etter en gymtime, vi ble rimeli skuffa når alle sto der i bikini. ( WTF liksom ? ) Sånn er det bare, jenter er som oss gutter, noen vil dekke seg til..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man skal ikke bestandig tro på jenter.. Husker godt den gangen jeg og guttene i klassn fikk tak i nøkelen til døra som skilte jente og guttegarderoben, og vi skulle gå inn etter en gymtime, vi ble rimeli skuffa når alle sto der i bikini. ( WTF liksom ? ) Sånn er det bare, jenter er som oss gutter, noen vil dekke seg til..

 

Wooot?? Som gutt må jeg bare være ærlig å si at det bryr meg ikke det minste å dusje naken i en garderobe for gutter. Hva er problemet egentlig? Man trenger jo ikke å svinge rundt med snabelen, og det er jo ikke sånn at man står og stirrer på hverandre.

Lenke til kommentar

Folk tør jo faen ikke pisse i urinalen helle, den står ubrukt mens folk står i metervis med kø for å pisse i dritern.

 

Jeg tusler rett forbi køen og blir ferdig jeg altså, herregud å sjenert kan man bli..

 

Dusje med andre gutter, so what? Du har da ingenting de ikke har osv..

 

Jeg dusjer minst en gang om dagen på TG, som ellers (for å være litt ontopic også)

Lenke til kommentar

av 5500 mennesker var det sjeldent mer en 30 stk i garderobene, litt sykt :p

 

Selv om du ikke er i aktivitet på tg er det klamt og jævli og du stinker dritt etter en dag. Jeg dusja 4 ganger på tg tror jeg, eneste dagen jeg ikke dusja var den første, da jeg ikke kom opp før i 2 tiden og hadde allerede dusjet før jeg dro uansett.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
Man skal ikke bestandig tro på jenter.. Husker godt den gangen jeg og guttene i klassn fikk tak i nøkelen til døra som skilte jente og guttegarderoben, og vi skulle gå inn etter en gymtime, vi ble rimeli skuffa når alle sto der i bikini. ( WTF liksom ? ) Sånn er det bare, jenter er som oss gutter, noen vil dekke seg til..

 

Wooot?? Som gutt må jeg bare være ærlig å si at det bryr meg ikke det minste å dusje naken i en garderobe for gutter. Hva er problemet egentlig? Man trenger jo ikke å svinge rundt med snabelen, og det er jo ikke sånn at man står og stirrer på hverandre.

 

Neida, det er nok ikke et reelt problem. Men man må allikevel ha repekt for at noen ikke føler seg tilfreds med å kle av seg foran ukjente mennesker. Dette bygger på usikkerhet etter tidligere forhold, usikkerhet på seg selv og andre, det er en uvant situasjon for mange.

Hvis du for eksempel er sjenert fra før, gjør det ikke saken lettere.

 

Selv har jeg ikke ikke et stort problem med å dusje uten klær, men jeg forstår de som har det.

Lenke til kommentar
Man skal ikke bestandig tro på jenter.. Husker godt den gangen jeg og guttene i klassn fikk tak i nøkelen til døra som skilte jente og guttegarderoben, og vi skulle gå inn etter en gymtime, vi ble rimeli skuffa når alle sto der i bikini. ( WTF liksom ? ) Sånn er det bare, jenter er som oss gutter, noen vil dekke seg til..

 

Wooot?? Som gutt må jeg bare være ærlig å si at det bryr meg ikke det minste å dusje naken i en garderobe for gutter. Hva er problemet egentlig? Man trenger jo ikke å svinge rundt med snabelen, og det er jo ikke sånn at man står og stirrer på hverandre.

 

Neida, det er nok ikke et reelt problem. Men man må allikevel ha repekt for at noen ikke føler seg tilfreds med å kle av seg foran ukjente mennesker. Dette bygger på usikkerhet etter tidligere forhold, usikkerhet på seg selv og andre, det er en uvant situasjon for mange.

Hvis du for eksempel er sjenert fra før, gjør det ikke saken lettere.

 

Selv har jeg ikke ikke et stort problem med å dusje uten klær, men jeg forstår de som har det.

 

Enig enig enig, for å være litt off topic her så er jeg selv jævlig sjenert når det kommer til sånne ting og dusjer ikke naken offentlig.

Endret av d0lly
Lenke til kommentar
Da har jeg et annet offtopic spørsmål.

 

Har du problemer med å være naken sammen med kjærster osv også? Og hva er det du er redd for når det gjelder offentlig nakenhet med samme kjønn? Mulig jeg er rar eller lite sjenert eller noe, men jeg klarer ikke å se problemet...

Man kan vel si at jeg virkelig gruer meg til sommeren når jeg skal tusle rundt i bikini med kjæresten. Er vel ikke redd ang. nakenhet med samme kjønn, føler meg bare ukomfortabel og utilpass. Er vel det at det er såpass mye fokus på kropp, både for gutter og jenter, så man føler man blir beglodd / vurdert på en eller annen måte.

Lenke til kommentar

skjønner ikke helt det der med å ikke kunne dusje naken med samme kjøn men alle er forskjellige så noen syns dette er flaut andre ikke

 

men noe jeg syns er litt skremmende er at 28% ikke dusjer av de som har svart over^^

 

jeg har ikke vert på tg selv men folkens ta en dusj... merker det selv på små lan med 5-15 folk att det blir utrolig svett hvis ikke folka dusjer hver dag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...