Gå til innhold

TG - hvor ofte dusjer du?


  

156 stemmer

  1. 1. Hvor ofte dusjer du på TG?

    • Hver dag
      45
    • Nesten hver dag
      14
    • Annenhver dag
      27
    • Hver tredje dag
      9
    • Én gang holder lenge
      15
    • "Water, fascinating! I never touch the stuff myself." ( aldri )
      46


Anbefalte innlegg

Jaja, men likevel. Tror de at de blir homofile om andre gutter ser penisen deres eller noe sånn? Kan noen jenter svare meg på om det også er sånn at halvparten av jentene dusjer med klær. Det er i hvertfall så mange blandt guttene. Bildene i hodet sier meg at de fleste jentene dusjer nakne :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja, men likevel. Tror de at de blir homofile om andre gutter ser penisen deres eller noe sånn? Kan noen jenter svare meg på om det også er sånn at halvparten av jentene dusjer med klær. Det er i hvertfall så mange blandt guttene. Bildene i hodet sier meg at de fleste jentene dusjer nakne :whistle:

Her må jeg dessverre skuffe deg. På min alder dusjer nesten alle jentene i bikini / g-streng / hotpants.

Lenke til kommentar
Jaja, men likevel. Tror de at de blir homofile om andre gutter ser penisen deres eller noe sånn? Kan noen jenter svare meg på om det også er sånn at halvparten av jentene dusjer med klær. Det er i hvertfall så mange blandt guttene. Bildene i hodet sier meg at de fleste jentene dusjer nakne :whistle:

Her må jeg dessverre skuffe deg. På min alder dusjer nesten alle jentene i bikini / g-streng / hotpants.

 

Ei venninne sa noe annet men, de gangene hun dusja var jentene nakne :D

Lenke til kommentar

Det er en stund siden jeg sist var på TG, og arrangementet var vel litt kortere i den tid, 4-5 dager tror jeg? Jeg holdt meg vel med èn dusj på de dagene, men tok meg selvfølgleig en kattevask hver "morgen". Ved morgen så mener jeg da whatever tidspunkt jeg våknet opp på hehehe =P Døgnrymen har en tendens til å lide under TG når du bor i hallen alle dagene ;)

 

Om du ikke vasker håret på et par dager så ser jeg ikke på det som dårlig hygiene når det tross alt er under litt unvanlige omstendigheter, men jeg håper virkelig at folk tar seg en håndvask en gang pr. døgn ellers blir det litt vel huleboer tilstander.

 

Som stand-up komikeren Dennis Leary så fint sa: "Face, pits, crotch and teeth!" ;)

 

Jeg visst ikke at det var et problem blandt gutta (altså de av oss som er voksne ihvertfall) å dusje naken. Har ikke alle blitt vandt til å dusje sammen med ukjennte mennesker gym på skolen? Ikke at det betyr noe altså - så lenge du vasker deg så må man få lov til å gjøre det på den måten som man føler seg mest komfortabel på :)

 

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...