Gå til innhold

TG - hvor ofte dusjer du?

156 stemmer

1. 1. Hvor ofte dusjer du på TG?

• Hver dag
      45
    • Nesten hver dag
      14
    • Annenhver dag
      27
    • Hver tredje dag
      9
    • Én gang holder lenge
      15
    • "Water, fascinating! I never touch the stuff myself." ( aldri )
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det virkelig så klamt der inne at man stinker etter én dag?

Ja, det er veldig klamt og varmt her. På vanlige hjemmparties har jeg bare trengt å dusje annenhver dag. Her har jeg dusjet en gang om dagen, og jeg har flere ganger vurdert å ta enda en dusj.

Lenke til kommentar
Nei... man dusjer ikke på TG :) Vasker hender og ansiktet da... Pluss bytter undertøy og sånn...! :)

Var det en spøk? Hvis ikke; hvorfor pokker dusjer du ikke?

Det er utrolig ekkelt å ikke dusje og holde seg ren.

Nope... Ikke en spøk...!

Lenke til kommentar

dusjet torsdag og lørdag kveld. Skulle gjerne dusjet fredag også, men det ble liksom aldri noe av. dusjet også onsdag før jeg kjørte fra oslo.

Hvis du føler du trenger en dusj er NÅ riktig tidspunkt. Kom akkurat derfra, og det var ingen andre der akkurat nå :D

Lenke til kommentar

Det er ILLE å kjenne stanken av svette som er innsvetta i tøyet. Har også sett folk som går rett ut av doen, det er ganske KVALMT med tanke på at det tar i samme ting som oss. Skulle nesten vært en vakt som passa på at folk vaska hendene sine.

Om man ikke vil dusje av div. årsaker, kan man i det minste bruke deodorant og vaske seg fra vasken samt bytte tøy. Det er greit at det ikke lukter svette på mils avstand.

Lenke til kommentar

bedre at de dusjer med boxer enn at de ikke dusjer i det hele tatt. Jeg kan forstå at ikke folk vil "vise seg frem" på den måten, men dusje trenger man. Selv vil jeg selvsagt få vasket meg ordentlig nedentil også, og jeg har ingen sperrer når det gjelder sånt, men noen har det, og som sagt så kan jeg forstå det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...