Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utrolig lettent, og uvanlig våt - hva synes gutta?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det høres bare positivt ut. Selv om det sikkert kan være litt pinlig i noen situasjoner, men da vet du vel kanskje litt hvordan det er og få hard-on midt ute plant folk også. Det blir nesten litt det samme. Men jeg kan tenke meg at det er viktig og vaske seg en del der med sånn intimsåpe og ikke vanlig såpe da det kan faktisk øke fuktigheten og risikioen for soppdannelse.

 

Jeg blir så misunnelig på menn som har damer som deg.. :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det jeg lurer på er vel egentlig hva dere gutter synes? Er det digg med jenter som blir skikkelig våte, og kommer fort, eller er dette turn off?

Jeg synes nesten det kan bli litt for mye av det gode, så da vil jeg gjerne ha synspunkter fra den delen av befolkningen som har mest "greie" på dette her.

 

Du må være enhver manns drøm! Tenke seg til en jente som krever et par sekunder forspill!? For å være helt seriøs så har i hvert fall jeg ingenting i mot lettantennelige jenter. Tørkeruller koster ikke så meget heller ...  :whistle:

 

Noen har lettere for å være utro om de er usedvanlig kåte til vanlig da. :)

 

Den påstanden kan man like gjerne snu på hodet, og likevel vil den stemme.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Aldri hørt om en kjappis? Og for meg kan det gjerne bli flere av slike. Ikke det at det ikke er snadder med noe langtrukkent, men heller det at rause mengder kåtskap krever mange runder.

 

:yes:

Lenke til kommentar
Det jeg lurer på er vel egentlig hva dere gutter synes? Er det digg med jenter som blir skikkelig våte, og kommer fort, eller er dette turn off?

Du er enhver manns drømmedame! ;) Jeg blir i hvertfall tent av våte og kåte jenter. Det er umulig for meg å ikke selv bli kåt av å se og føle at jenta er kåt. Så dette er bare digg. I tillegg synes jeg det er veldig fint at jenter kan si at de er kåte og at de tør å føle på sin egen seksualitet på den måten. Selv om det er en del som har fordommer og automatisk tenker mye rart når de hører det (eks. Rasch), så håper og tror jeg de blir færre og færre. Personlig reagerer jeg helt motsatt og blir glad og positivt overrasket.

 

Dette med korte forspill er vel både og. Selv om jeg liker lange forspill, kan det være befriende noen ganger å gå fortere til "hovedretten". Og det går jo an å gjøre ting flere ganger etter hverandre? Dessuten er det ikke sikkert at lange forspill i din situasjon er noen dum idé heller - å bli overkåt kan være utrolig deilig og man kan da til slutt få en kanonorgasme som omtrent svimeslår en. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...