ladybug Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 Hei! Som emnetittelen beskriver, tenner jeg utrolig lett, og jeg blir mildt sagt våt mellom beina. Det skal ikke mye til før pulsen banker, og jeg er klissvåt. Ikke alltid dette er like praktisk. Jeg er ute på fest, kliner kanskje litt med en fyr jeg møter, og før jeg veit ordet av det, så er det reineste sumpen der nede Enkelte dager blir jeg faktisk nødt til å skifte undertøy flere ganger om dagen på grunn av dette her :!: Jeg har dessuten utrolig lett for å få orgasme. Klitten min må være overfølsom eller noe. Som regel kommer jeg før gutten, og jeg kommer ikke bare èn gang (heldigvis?) Dette her skjer både ved vaginalt samleie, ved oralsex, og ved fingring. Jeg ser ikke på dette som et problem, annet enn at det av og til ikke passer helt å bli klissvåt (les: trange jeans ute blant folk). Det jeg lurer på er vel egentlig hva dere gutter synes? Er det digg med jenter som blir skikkelig våte, og kommer fort, eller er dette turn off? Jeg synes nesten det kan bli litt for mye av det gode, så da vil jeg gjerne ha synspunkter fra den delen av befolkningen som har mest "greie" på dette her. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 Er jo positivt det. Tar en tur over på den gale siden av mjøsa jeg da xD Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 Bare positivt fra mitt ståsted. Selv om det sikkert er kjipt å bli våt mellom buksebeina i ett sett. Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 du må være fruktbarhetsgudinnen ellerno! Sent fra himmelen er du ivertfall, må være drømmen å ha ei slik jente ^^ Dama mi blir også utrolig fort våt, men aldri så våt eller kommer så fort som deg. Det er bare posetivt, og du kan gjøre mange menn lykkelig Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 Kjenner flere som bruker sånn minibind (husker ikke merke) når de skal ut og sånt itilfelle de blir våte. Kan det være en løsning for deg? Lenke til kommentar
Amitiel Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 Sliter med mye av det samme ... Ganske gøy når man går i skjørt, i grunn. Går kanskje an å bruke en tampong? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 Det er faktisk folk som har dette gange tyve. Får orgasme på butikken osv. Det er vel heller mere et problem i lengden. Kjedelig å gå våt 24/7 da Kan jo lett så soppinfeksjon og alt mulig. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Er jo positivt dette i og med at jobben til gutten blir enklere! Selv har jeg opplevd en jente som var noe i overkant våt og det ødela litt av opplevelsen i og med at det ble lite friksjon inne i vagina.. Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Ingenting er som å se at jenta blir så våt at det renner nedover lårene. Turnon spør du meg. Kan jo også ta det som et kompliment Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Lyst til å gå på blinddate? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Lyst til å gå på blinddate? Er du lesbisk? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Er jo bare herlig at jenta er våt. De aller fleste gutter vil synes at det er skikkelig turn on. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Er tingen for liten og hullet for vått er det dårlig deal Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Ha! jente som blir kåt, nei nå har jeg hørt det også. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Lyst til å gå på blinddate? Er du lesbisk? Enten det eller en løgner. Lenke til kommentar
lissabon Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Hei! Som emnetittelen beskriver, tenner jeg utrolig lett, og jeg blir mildt sagt våt mellom beina. Det skal ikke mye til før pulsen banker, og jeg er klissvåt. Ikke alltid dette er like praktisk. Jeg er ute på fest, kliner kanskje litt med en fyr jeg møter, og før jeg veit ordet av det, så er det reineste sumpen der nede Enkelte dager blir jeg faktisk nødt til å skifte undertøy flere ganger om dagen på grunn av dette her :!: Jeg har dessuten utrolig lett for å få orgasme. Klitten min må være overfølsom eller noe. Som regel kommer jeg før gutten, og jeg kommer ikke bare èn gang (heldigvis?) Dette her skjer både ved vaginalt samleie, ved oralsex, og ved fingring. Jeg ser ikke på dette som et problem, annet enn at det av og til ikke passer helt å bli klissvåt (les: trange jeans ute blant folk). Det jeg lurer på er vel egentlig hva dere gutter synes? Er det digg med jenter som blir skikkelig våte, og kommer fort, eller er dette turn off? Jeg synes nesten det kan bli litt for mye av det gode, så da vil jeg gjerne ha synspunkter fra den delen av befolkningen som har mest "greie" på dette her. Du er heldig og bør være stolt og glad for at du har det sånn. Skulle du treffe på noen som har en eller annen issue med det er det hans problem og ikke ditt, punktum. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Det er ingenting som ønsker velkommen bedre enn et trangt, vått og varmt hull! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 Kanskje ikke så flott å få en munnskyll når man skal ned på henne da.. Men er bedre med våt enn tørr vel. Lenke til kommentar
harsa Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Trådstarter: Hvordan er det når du er i et forhold med en person. Tenner du på mange andre personer mens du er sammen med han/henne? Det jeg vel egentlig spør om, er om du føler du lettere kunne vært utro til tider? Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 ladybug: Det er nok i stor grad bare positivt Harsa: Uh, what? Det er da helt normalt for hvem som helst og tenne på andre personer selv om man er i et forhold. Er jo ikke som om hodet slår seg av selv om man er i et forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg