glemyk Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 hei.. har lasta ned en demo-versjon av Nexus, men får ikke til å legge til lydene som jeg også har lasta ned... er det noen der ute som kan foklare meg hvordan jeg skal gjøre for å legge lydene til?? Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 hm vet ikke helt om du kan legge til lyder i trial versjonen. men hvis du kan gjør dette: Gå inn på nexus(i FL) finn det som heter så står det en tab der "import expansion" trykk på denne og søk fram til expansion filen Lenke til kommentar
glemyk Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 hm vet ikke helt om du kan legge til lyder i trial versjonen. men hvis du kan gjør dette: Gå inn på nexus(i FL) finn det som heter så står det en tab der "import expansion" trykk på denne og søk fram til expansion filen jeg sliter med å finne den tabben du snakker om, evt hvor skal jeg lete henn for å kansje finne den??, jeg har lett over alt.... Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 hm vet ikke helt om du kan legge til lyder i trial versjonen. men hvis du kan gjør dette: Gå inn på nexus(i FL) finn det som heter så står det en tab der "import expansion" trykk på denne og søk fram til expansion filen jeg sliter med å finne den tabben du snakker om, evt hvor skal jeg lete henn for å kansje finne den??, jeg har lett over alt.... da har du sikkert ikke mulighet for det pga demo versjon kanskje? nei ikke vet jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå