okjatakk Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Journalistene i Bla Bla satt antagelig og flirte godt mens de kokte sammen utsagn av typen "I de siste 12 ukene har tallet 3 blitt trukket ut 4 ganger, hver gang sammen med tallet 16", akkurat som om det skulle ha noe som helst påvirkning på lottomaskinen neste uke. Jeg tror ikke de flirte, jeg tror dessverre de seriøst trodde på det de holdt på med. Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Hvordan ville dere kommet opp til 500 000 da, når dere mest sannsynlig feiger ut allerede på et firesifret beløp? Om dere kun hadde tenkt statistikk ville dere ikke spilt spillet i det hele tatt. Om dere kun tenker statistikk ville dere vært noen nikkedukker som bare gikk rundt på denne kloden og snakket tall. Du kan ikke spille i lotto, da må du jo spille i 9000år, du kan ikke spille blackjack bare for moro skyld av og til for oddsen er jo ALLTID i mot deg, du kan ikke drikke for sjansen for å bli alkeholiker ifølge statistikken er jo ekstrem høy, du kan ikke bla bla bla osv. Mange spiller lotto for å ha litt "lørdagsspenning", kanskje deler på en kupong, (noe jeg ser på som en sosial ting og ikke noe negativt) andre tror de spiller for å vinne, men det de egentlig spiller for (som de fleste ikke er klar over) er de sekundene da kula triller ned og de venter på at den skal stoppe. På samme måte fungerer det med automatene som ble fjernet for ikke så lenge siden. Mange spiller opp hele lønna si hver måned og de vet at de aldri vil kunne vinne det tilbake (ihvertfall ikke på en automat), allikevel velger de å fortsette! Hvorfor? De spiller ikke for å vinne lenger, det er det å trykke på den start knappen hver gang å spenningen før "rullene" stopper. Hjernen blir lurt! Jeg må ihvertfall si at jeg ikke treger på at jeg spilte. Har gjort meg en God erfaring (uten å måtte selge huset ) Lenke til kommentar
WASD Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Jeg vant 30 kr på kryssordflaks i går! Kjøpte nytt og vant 50 kr! Så kjøpte jeg meg en ostogbacon pølse meny Edit: Chef pølser fra statoil Endret 9. april 2008 av wasd Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Ser at emnetittelen ikke er korrekt her! Det burde vært buhuuuuu Tapte ALT (dessverre) ja, jeg burde nok hørt på deg alastor, ikke smart å drive på for lenge. en gang må det gå i dass. Satset ikke alt på en gang, men dobbler hver gang. Hadde ikke vunnet noe viss jeg ikke gjorde dette.. Det vil si at når det meste jeg kan satse er 10 000 så har jeg ett problem når jeg taper der.... hadde jeg derimot vunnet så hadde jeg vunnet de 100 jeg satset! Satset en gang en 10 eller 20 kroning på en automat. Valgte alle radene. Fikk bare slike konger opp, vant 1000 kroner. Spilla ikke noe særlig etter det. Det er noen år siden sist. Autmoatene er jo fjernet. Journalistene i Bla Bla satt antagelig og flirte godt mens de kokte sammen utsagn av typen "I de siste 12 ukene har tallet 3 blitt trukket ut 4 ganger, hver gang sammen med tallet 16", akkurat som om det skulle ha noe som helst påvirkning på lottomaskinen neste uke. Jeg tror ikke de flirte, jeg tror dessverre de seriøst trodde på det de holdt på med. Så engang på NRK da det var et lotto program gående. Vi fikk se automaten, hvordan kulene be oppervart og testingen. En av kulene spratt mindre enn de andre. Litt og si? Tror de også hadde flere sett av kulene... Endret 9. april 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå