snesoey Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hvordan/hvor kan jeg slette dokumenter i printerkø når det ikke går på den vanlige måten? Velger jeg "avbryt" i printerkø, får jeg kun opp en melding om at Explorer.EXE har et problem og må lukkes. Vi beklager bla bla bla.. Har hatt dette problemet noen uker - og sendt en haug med melding om feilrapport til Microsoft. Har prøvd starte opp i sikkermodus, installere printer på nytt - alt uten hell. Noen som vet hvor disse "kø"-filene ligger i systemet? Lenke til kommentar
m0rg Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 litt lite info om os, kjører du printserver på en annen maskin etc. restart av spool service'en sletter det som ligger i kø. kø filene ligger under windowssystem32spoolprinters problemet ditt ligger nok mer i skriveren enn i windows, dersom skriveren kommuniserer riktig slipper du å tenke på å slette fra printkø. sjekk også at brukeren din har rettigheter til å slette/administrere printkøen m0rg Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 litt lite info om os, kjører du printserver på en annen maskin etc.m0rg Her glemte jeg legge ved litt info ja. :oops: Kjører XPprof og en printerserver. Problemet er at det ligger ingen info om utskriftene mine på printerserveren, ikke fant jeg noe i windowssystem32spoolprinters mappen heller - den var tom. Andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå