Leon4 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Kjeltringfirma som ikke følger norske lover, utgir seg for å være norsk, men er etablert i Frankrike. Legger på varelinjer du ikke har bestilt, nesten umulig å få returnert varer. Du må kjøpe en "Stressfri-avtale" for å få noe tilnærmet norske normale betingelser. Derfor - ligg unna! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Har selv elendige erfaringer med dette møkkaselskapet. Tok mange uker før jeg fikk varene, og når jeg skulle returnere de ble det masse tull osv... Lenke til kommentar
thamule Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Har handlet her fleire gangar, men har då fått produkt som har fungert, så tilbakesending har aldri vært et problem. Men levering og handel gikk ivertfall smertefritt, gode prisar har dei og. At Pixmania ikkje er eit norsk selskap treng ein forresten ikkje vere noken detektiv for å finne ut av Endret 26. mars 2008 av blaster88 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Kjeltringfirma som ikke følger norske lover, utgir seg for å være norsk, men er etablert i Frankrike. Legger på varelinjer du ikke har bestilt, nesten umulig å få returnert varer. Du må kjøpe en "Stressfri-avtale" for å få noe tilnærmet norske normale betingelser. Derfor - ligg unna! another one bites the dust... har selv gått i Pixmania fella. kjøpte ei mus derfra, det vart ei dyr mus siden jeg måtte betale dobbel frakt og toll. desuten er det bare å glemme å levere den inn når den vart ødelakt. skal aldri handle der lengre, og har advart alle jeg kjenner fra å handle der!! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Har handlet her fleire gangar, men har då fått produkt som har fungert, så tilbakesending har aldri vært et problem. Men levering og handel gikk ivertfall smertefritt, gode prisar har dei og. At Pixmania ikkje er eit norsk selskap treng ein forresten ikkje vere noken detektiv for å finne ut av http://www.pixmania.com/no/no/home.html?sr...;mctag=no_16904 er ikke så lett å se at det er et fransk firma ved å se på hjemme siden deres. grunnen til at jeg gikk i fella var at jeg søkte på beste pris på prisguide.no sier ikke at det er umulig å finne ut at det ikke er et norsk firma. men dæven det kunne vært MYE enklere. norsk hjemme side, norske priser, norsk support telefon nr osv osv. alt dette er med å lure kunder til å gå i fella. vist de har det litt for travelt (slik som meg, skulle bestille før jeg stakk på jobb) eller ikke undersøker nokk om firmaet. møkka firma.. -1/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå