Gå til innhold

Gulrotfløyte? Korleis lage?

Eplekaka88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn har jeg laget flere ganger. Det er morsomt. Du lager den som en blokkfløyte, akkurat på samme måte som en seljefløyte. Du trenger et bor på 10-12 mm, et bor på 3-4 mm og en skarp papirkniv.

Søk på "lage seljefløyte" i Google, og følg bruksanvisningen der, bare at du bytter ut selja med gulrot.

Den kan faktisk låte ganske bra, selv om lyden blir litt vissen etter et par dager..

Lenke til kommentar
Sånn har jeg laget flere ganger. Det er morsomt. Du lager den som en blokkfløyte, akkurat på samme måte som en seljefløyte. Du trenger et bor på 10-12 mm, et bor på 3-4 mm og en skarp papirkniv.

Søk på "lage seljefløyte" i Google, og følg bruksanvisningen der, bare at du bytter ut selja med gulrot.

Den kan faktisk låte ganske bra, selv om lyden blir litt vissen etter et par dager..

Synes det låt utrolig døvt uansett jeg, men nå er jeg fløytist ;)

Du har forresten en aldri så liten ordelingsfeil i tittelen trådstarter.

Endret av Joney
Lenke til kommentar

Synes det låt utrolig døvt uansett jeg, men nå er jeg fløytist ;)

Du har forresten en aldri så liten ordelingsfeil i tittelen trådstarter.

orddeling feil? neis... Ka er det? =)

Greit.. ska endre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...