Lakus Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Når jeg stappa inn DVD-en i maskina idag for å spille kom det opp en update! Jeg har jo alle de foregående updatene, så jeg lurte på hva dette er, om det ikke bare er småfiksing. Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Eg har spelt Rop av Plikten seinast for nokre minutt sida og eg har ikkje sett noko uppdatering. Men er vel bara og installera hvis det kjem beskjed om det? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg får "oppdateringer" hver gang jeg skifter mellom GoW og Oblivion. Uansett hvor mange ganger jeg skifter mellom spillene per dag, så må jeg laste ned oppdateringer. Med andre ord er det ikke sikkert det var noe nytt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg får "oppdateringer" hver gang jeg skifter mellom GoW og Oblivion. Uansett hvor mange ganger jeg skifter mellom spillene per dag, så må jeg laste ned oppdateringer. Med andre ord er det ikke sikkert det var noe nytt i det hele tatt. Det er sikkert noe leif med Xboxen din. Har samme feil med "alle" spill. Lenke til kommentar
Lureren Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Fikk beskjed om å oppdatere xbox idag, da jeg slo den på... noen muligheter for å se hva som ble oppdatert? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Er det ikke slik at du bare kan ha et antall patcher på harddisken? Virker i hvert fall logisk siden jeg også må laste ned patcher på nytt igjen. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Om du har ett minnekort, kopier over savegames, formatér harddisken, last ned oppdateringen. Da skal du ihvertfall ha nok plass.. Birger Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Når jeg spiller Two Worlds eller Oblivion må jeg være logget på live for at de tidligere nedlastingene skal virke,får update når jeg logger meg på uanz.Spiller jeg uten livetilkobling er ikke nedlastingene med i spillet,meget frustrerende.Var ikke slik for etpar måneder siden,vet ikke hva som er skjedd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå