amelbye Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 jeg har et geforce 8600GT (evga) kortet overklokker veldig bra, men original kjøleren er liten og pinglete og bråker for mye. jeg kjøpte nylig en Artic Cooling Accelero S1 rev. 2. fantastisk kjøler, men for stor. jeg får ikke plass i kassa. kan dere anbefale noe annet? jeg finner virkelig ingen ting! helst innen samme pris-klasse (i hvertfall under 300kr) hvis den er dyr bør den også være kompatibel med nyere kort, som geforce 9600 (acceleroen er det...) Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) sånn i lengde eller i høyde?? har sett folk som fint bøyer kjøleren for og få plass i høyden. sjekk denne tråden http://www.silentpcreview.com/forums/viewtopic.php?t=46721 Endret 20. mars 2008 av leifeinar Lenke til kommentar
amelbye Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 takk for tipset! løste problemet sånn halvveis. høyde-problemet er løst, men jeg måtte ta av south bridge kjøleren i tillegg for å få plass, så nå tør jeg ikke overklokke hovedkortet (CPU) så mye som jeg pleide frem til jeg har funnet på en lur måte å montere en mindre en på... lim kanskje? Lenke til kommentar
amelbye Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 og bare for å gi kjøleren litt skryt: kortet mitt er nå 30 grader kaldere enn det det var med original-kjøleren. og det er uten ekstra vifter, uten at jeg har satt på ram sinks, og jeg gadd ikke engang å ta av den gamle kjølepastaen som satt på gpuen. det kommer nok til å gå ned enda mer så fort jeg har skiftet til artic silver, fått på ram sinks og evt satt på en liten hjelpe-vifte Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 en lur måte å montere en mindre en på... lim kanskje jeg limte en gang en NB kjøler, det gikk bare fint...... ja de er bare helt rå de der kjølerne.... og idiotisk billige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå