Velena Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Jeg har søkt etter dette programmet på alle steder jeg trodde de kunne finnes, uten hell. Har prøvd å søke på forumet også, men det mest relevante som kommer opp er tråder om ulike anti-spyware programmer. Steder jeg har prøvd: piratebay.org download.com microsoft.com microsoft visual c++ 2005 express edition (har hørt at det skulle følge med, noe det ikke gjør -.-") og selvsagt google.com Hvis det er noen som kan gi en nedlastnings link til det hadde det vært supert. Endret 20. mars 2008 av Velena Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Spy++ koster $, men følger gratis med Visual Studio. (kanskje ikke Express). Søk på "Spy++ download" på google så finner du mange andre alternativ gratis som ligner. Eller kjøp Visual Studio. Lenke til kommentar
Velena Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Har som sagt allerede brult google, og fant WinID og Managed spy. Disse dekker dessverre ikke mine behov. Skal prøve kjøpeversjonen av visual studio, og se om den følger med der. Takk for responsen . Edit: Fant endelig det jeg letet etter i visual studio 2008 professional(90 day trial) pakken. Hvis det er noen andre som sliter med det samme har jeg linken til filen her: http://www.microsoft.com/downloads/thankyo...;displayLang=en Filstørrelse: 3.3 gigabyte. . Endret 21. mars 2008 av Velena Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå