Gå til innhold

forskjellen mellom logitech harmony 555 og 800 serien

Anbefalte innlegg

jeg har nå skaffet meg logitch harmony 555 .

når man ser på bildene på nettet så kan der virke som om harmony 8xx har noen flere knapper en 555.

( da mener jeg ikke de knappene som er tilknytet displayet) men de andre knappene

kan det stemme ?

for å samkjøre knappen på 555 med den orginale fjernkotrollen ( til tv dekoderen) måtte jeg omdefinere opp/ned valgene ( rundt ok tasten) til kanal opp eller kanal ned , og de knappen som var beregnet til knalvalget måtte omdefiners som side opp/side ned .

dekoderen benytter seg av en tvportal der man gjør valgene. der bruker man optil 8 forskjelige pil-knapper bare for flytte mellom de forskjelige valgene.

selv om man har funnet en løsning på det så kunne det ha vår noen knapper på harmony fjernkontroller som var merket : pag down,page up , page left og page right

enkelte tv dkodere og instilger på en moderne tv elle monitor kunne ha bruk for disse tatene.

selv om det ikke gjelder emg så har jeg et spørmaål til:

enkelte orginale fjernkotroller har et display der man ser valgene man gjør for så å sende det til den aktuele enheten. det kan ikke være enkelt å få til med harmony ?

f.eks så benyttet panasonic seg av dette på tidligere vhs spillere når man skulle stille den inn for optak

alle valgen man hadde gjort stod på skjerme på fjernkontrollen får man til slutt sende det til vhs spilleren

er det helt slutt på denne måten å stille in eheter nå eller er det enda mage så har display i den orginale fjernkotrollen nå ?

jeg spør siden jeg ikke har sett det på lenge

Endret av elg-elg123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...