Gå til innhold

Spise før morgen-jogg?


Anbefalte innlegg

Heisann folkens.

 

Nå etter neste uke skal jeg omtrent ha ett experiment med min egen kropp der jeg i 2 mnd skal være så sunn som mulig, og trene veldig mye (men ikke for mye).

 

Da har jeg tenkt at jeg skal legge meg 9 hver dag før skolen, for å så stå opp kl 6 og da jogge i 30 minutter.

 

Det jeg lurer på er, hva skal jeg spise før jeg jogger? Regner med det er smart å spise ett eller annet? Og hva burde man generelt spise til frokost?

 

Jeg tenkte at før jogging kunne jeg ta å spise en bolle med havrecornflakes, det er slike "puter" laget av havre, og en banan/eple.

 

Så etter joggingen, så kan jeg spise knekkebrød med kjøttpålegg/havregryn/morgengrøt/omelett, + en frukt til de måltidene der, litt forskjellige måltider der ettersom det er jo ikke gøy å spise det samme hver dag. :)

 

Hørest dette fornuftig ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du ha maksimum fettforbrenning uten å miste muskler, så ta heller ein rask gåtur uten å ha spist noke på forhand. Når du forbrenner sukker forbrenner du ikkje fett.

 

Spørst jo eigentleg heilt ka du er ute etter å oppnå, om du vil ha litt lavere fettprosent er det kanskje ein ide ivertfall.

 

Kosten såg bra ut ivertfall :)

Lenke til kommentar
Skal du ha maksimum fettforbrenning uten å miste muskler, så ta heller ein rask gåtur uten å ha spist noke på forhand. Når du forbrenner sukker forbrenner du ikkje fett.

 

Spørst jo eigentleg heilt ka du er ute etter å oppnå, om du vil ha litt lavere fettprosent er det kanskje ein ide ivertfall.

 

Kosten såg bra ut ivertfall :)

Tull og ball fra ende til annen.

 

Spis frokost før du trener! God frokost er trege karbohydrater, mye proteiner og litt fett. Havregrøt er god knall, og en skje eller to med fiskeolje og en boks kesam. Knall frokost, og veldig sunt. Eller omelett, eventuelt egg og bacon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...