Plast Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hei Har en HP Pavilion dv9685eo laptop med Vista Home Premium som jeg prøver å koble mediacenter extender funksjonen til xbox 360'en opp imot. Vanlig media deling fungerer helt fint, klarer å spille av filmer, musikk og bilder. Problemet er bare det at xboxen ikke klarer å koble seg til med mediacenter funksjonen. Har skrevet in koden fra xboxen i mediacenter pcen og når jeg prøver å koble til får jeg opp en svart skjerm der det står Windows Mediacenter Contacting... med noen animerte prikker under. Og etter ca 10 sekunder så kommer det en feilmelding der det står: Media Center Extender Error The xbox 360 experienced a failure and was disconnected from the mediacenter PC. Would you like to reconnect? Har prøvd med forskjellige ting som å deaktivere brannmur, antivirus, og prøvd med kryssa kabel men, til ingen nytte. Og om jeg kjører "eventvwr" står feilen oppført slik: Kan ikke sende Extender-programvare til enheten uuid:10000000-0000-0000-0200-0017FAC7E7B7. Feilkode: 0x80070079. Hadde xboxen oppkoblet til den stasjonere pcen min på denne måten uten problemer men med laptopen så vil det seg ikke. Hva kan være galt ? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Gå til "Tjenester" Finn IPSEC og sett denne til "Manuelt". Lenke til kommentar
Plast Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Gå til "Tjenester" Finn IPSEC og sett denne til "Manuelt". -hmmm.. prøvde dette men, det hadde ingen invirkning. Lenke til kommentar
Plast Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Fant et filmklipp på Youtube som viser problemet: Endret 21. mars 2008 av Plast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå