Gå til innhold

Får ikke logget inn på nytt phpBB-forum

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg installerte mitt første forum i går. Fungerte egentlig bra.

Men, siste jeg gjorde i går var å oppdage en feil: Hvis jeg forsøkte å logge av fikk jeg bare en hvit skjerm. Og prøvde jeg å opprette en ny konto via en alternativ nettleser (når jeg brukte den jeg satte opp forumet med logget jeg rett inn og fikk som sagt ikke logget av...) så fikk jeg også bare hvit skjerm.

Når jeg nå skulle forsøke i dag så får jeg også hvit skjerm når jeg skal prøve å logge på min egen adminkonto. Noen som har noen tips til hva som kan være galt?

Slik at dere kan se feilen selv, her er forumet. Skal bare ha det som et privat lite forum.

Hadde satt veldig stor pris på om jeg kunne få litt hjelp i dag, for hadde nemlig tenkt å bruke en god del av resten av dagen til å sette opp forumet.

- Amund

Endret av amundsf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan hoster du forumet? Jeg googlet problemet og det ser ut til at det er to ting som kan forårsake dette, den første er at for lite minne er konfigurert i php.ini, den andre er at /usr/lib/php mangler en løsning da er å finne tilsvarende fil og lenke /usr/lib/php til den filen, eks. /usr/lib64/php.

Lenke til kommentar

Hoster det ved hjelp av surftown.no.

Sitter å prøver å leite etter det du skriver i posten din, men er ikke for overbevist om at jeg finner filene ;)

Takker så mye for hjelpen så langt!

EDIT: Jeg klarer ikke å finne noe av det du skriver om i posten over, så hjelp mottas med STOR takk!

Endret av amundsf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...