Gå til innhold

Ønske om ny knapp ved siden av 'Mine innlegg' og 'Siste 24 timer', som viser 'Nye avstemminger'.

Anbefalte innlegg

Edit: Skrivefeil

Hei.

Mine innlegg og Siste 24 timer er knapper som jeg bruker flittig. En ting som kunne vært nyttig er en knapp som kan generere en liste over (nye) avstemminger på forumet. Siden alle brukere da får rask tilgang til nye avstemminger blir avstemminger mer aktive, og man får sterkere resultater

En negativ side ved dette er imidlertid at folk kan misbruke funksjonen ved å gå inn på mange avstemminger på kort tid, for så å trykke på tilfeldige alternativer, bare for å stemme. Men folk som dette gjør kanskje dette uansett?

Hva sier dere om et slikt forslag? :)

Mvh

BorN

Endret av BorN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aha, den tråden der fant jeg faktisk ikke, da jeg søkte etter *avstemming*, et ord emnet i den tråden ikke inneholdt.

Uansett bra saken allerede er tatt opp, og at det finnes likesinnede folk som er enige :) Dette kan bli en flittig brukt funksjon hos mange!

Edit: Min tråd kan stenges siden den andre tråden om samme tema ligger i underforumet "Bekreftede (åpne saker)", og har dermed kommet lengre i behandlingsprosessen. Men da stemmer jeg for å endre emnetittelen i nevnte tråd jeg linker til, til noe mer beskrivende. :)

Endret av BorN
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...