DataFjotten Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hei Har hatt problemer med at pcen kjører 100% ytelse på en prosess som heter svchost.exe. Hva slags program er dette? Er det noe som er nødvendig eller kan jeg fjerne det... OG hvordan får jeg fjerna det i tilfelle? Har leita gjennom lista med programmer men finner det ikke der... Tkker på forhånd. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Svchost.exe eller Service Host som det egentlig heter er en prosess som er ansvarlig for å kjøre Winows-tjenester og siden de fleste tjenestene er nødvendig for at Windows skal fungere ordentlig anbefales det ikke å stoppe den. Du kan feilsøke Problemet nærmere med å bruke Process Explorer som kan lastes ned gratis fra Windows Sysinternals for å prøve å finne ut hvilke tjenester som tar prosessor-kraften din. Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Okei, da lar jeg det ligge der:) Tusen takk for hurtig svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå