ShampooMacTavish Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Jeg har nettopp kjøpt inn The elder scrolls IV: Oblivion, Game of the year edition til PS3. Men hva er egentlig forskjellen på Game of the year edition og den vanlige "editionen"? Endret 20. mars 2008 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Oblivion GotY includes the original version of the award-winning RPG Oblivion along with the official expansion, The Elder Scrolls IV: Shivering Isles, and the downloadable content, Knights of the Nine. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Downloadable content? Til PS3? Ossen da, må jeg bare få internett-tilkobling, og så skjer det automatisk? Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 greiene er vel at du ikkje trenger å laste det ned, det er allerede i spelet Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Åh. That explains a lot. Men hva er forskjellen? Hva innheolder ekstramaterialet? Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 GOTY har shivering isles. Den vanlige versjonen bare har knights of the nine. Man kan også laste ned Shivering Isles fra den amerikanske PSN. Det har ikke kommet på den europeiske storen enda. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Ekstramateriale? Jo.. en helt ny, stor å annerledes verden, med flere quests, items å creatures Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Ah, så den øya som er på kartet (har ikke spilt så mye enda, så jeg har ikke utforsket øya) er altså ekstramatrialet, samt det som er på den? Da forstår jeg bedre. Takk for all hjelp! (Hvis ingen har noe mer å tilføya kan sikkert noen admins stenge tråden nå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå