Gå til innhold

youtube spiller i 2 sekunder så stopper den.


ecko

Anbefalte innlegg

jeg bruker firefox og i det siste har det vert noen problemer med youtube. jeg laget en tråd om at filmen stoppet når jeg ikke hadde vinduet oppe, det ahr ordnet seg, tror jeg.

 

problemet nå er at filmene kun spilles i 2 sekunder uten lyd, slik har det vert i noen dager. hva er problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Hvis problemet er at videoer stanser avspilling eksakt 2 sekunder etter start har jeg antagelig løsningen.

Versjon 9,0,115,0 av flash fører til dette problemet i Firefox og Opera. Last ned en eldre eller nyere versjon av Adobe flash og problemet er løst. (Husk å stenge Firefox og Opera før du installerer ny flash.)

 

Man kan eventuelt gå til C:\Windows\System32\Macromed\Flash, kopiere filen WPSWF32.dll og lime den inn i C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugins.

 

Lykke til!

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar
Hvis problemet er at videoer stanser avspilling eksakt 2 sekunder etter start har jeg antagelig løsningen.

Versjon 9,0,115,0 av flash fører til dette problemet i Firefox og Opera. Last ned en eldre eller nyere versjon av Adobe flash og problemet er løst. (Husk å stenge Firefox og Opera før du installerer ny flash.)

 

Man kan eventuelt gå til C:\Windows\System32\Macromed\Flash, kopiere filen WPSWF32.dll og lime den inn i C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugins.

 

Lykke til!

 

må jeg lukke FF for å gjøre det?

Lenke til kommentar
Hvis problemet er at videoer stanser avspilling eksakt 2 sekunder etter start har jeg antagelig løsningen.

Versjon 9,0,115,0 av flash fører til dette problemet i Firefox og Opera. Last ned en eldre eller nyere versjon av Adobe flash og problemet er løst. (Husk å stenge Firefox og Opera før du installerer ny flash.)

 

Man kan eventuelt gå til C:\Windows\System32\Macromed\Flash, kopiere filen WPSWF32.dll og lime den inn i C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugins.

 

Lykke til!

 

må jeg lukke FF for å gjøre det?

 

Det er jeg ikke sikker på, men jeg vil anta at du må restarte Firefox etterpå. Da må du jo uansett lukke FF.

Merk at kopi av filen WPSWF32.dll ikke alltid løser problemet. Det kommer ann på hvilken versjon man har av Firefox og Opera, samt versjon av flash.

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...