ecko Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 jeg bruker firefox og i det siste har det vert noen problemer med youtube. jeg laget en tråd om at filmen stoppet når jeg ikke hadde vinduet oppe, det ahr ordnet seg, tror jeg. problemet nå er at filmene kun spilles i 2 sekunder uten lyd, slik har det vert i noen dager. hva er problemet? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 jeg har også det problemet med Opera. men hvis jeg spiller det av i IE eller firefox går det bra. Lenke til kommentar
roht Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hatt det av og til sjølv, det hjelper med ein restart av firefox. Kva som gjer at det blir sånn er eg ikkje sikker på. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 det funker i IE, men jeg vil bruke FF. kan jeg lukke FF og åpne igjen så er alle fanene der? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Hvis problemet er at videoer stanser avspilling eksakt 2 sekunder etter start har jeg antagelig løsningen. Versjon 9,0,115,0 av flash fører til dette problemet i Firefox og Opera. Last ned en eldre eller nyere versjon av Adobe flash og problemet er løst. (Husk å stenge Firefox og Opera før du installerer ny flash.) Man kan eventuelt gå til C:\Windows\System32\Macromed\Flash, kopiere filen WPSWF32.dll og lime den inn i C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugins. Lykke til! Endret 13. april 2008 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
ecko Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Hvis problemet er at videoer stanser avspilling eksakt 2 sekunder etter start har jeg antagelig løsningen.Versjon 9,0,115,0 av flash fører til dette problemet i Firefox og Opera. Last ned en eldre eller nyere versjon av Adobe flash og problemet er løst. (Husk å stenge Firefox og Opera før du installerer ny flash.) Man kan eventuelt gå til C:\Windows\System32\Macromed\Flash, kopiere filen WPSWF32.dll og lime den inn i C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugins. Lykke til! må jeg lukke FF for å gjøre det? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Hvis problemet er at videoer stanser avspilling eksakt 2 sekunder etter start har jeg antagelig løsningen.Versjon 9,0,115,0 av flash fører til dette problemet i Firefox og Opera. Last ned en eldre eller nyere versjon av Adobe flash og problemet er løst. (Husk å stenge Firefox og Opera før du installerer ny flash.) Man kan eventuelt gå til C:\Windows\System32\Macromed\Flash, kopiere filen WPSWF32.dll og lime den inn i C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugins. Lykke til! må jeg lukke FF for å gjøre det? Det er jeg ikke sikker på, men jeg vil anta at du må restarte Firefox etterpå. Da må du jo uansett lukke FF. Merk at kopi av filen WPSWF32.dll ikke alltid løser problemet. Det kommer ann på hvilken versjon man har av Firefox og Opera, samt versjon av flash. Endret 13. april 2008 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå