Datasmurfen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hørt det er mulig å dele filer over Hamachi. Stemmer dette? I tilfelle hvordan deler man filer over Hamachi. Når du er på et LAN. Hvordan deles filer da? Kan noen forklare meg dette på en enkel måte?? MVH. Oddvar Tengesdal. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hørt det er mulig å dele filer over Hamachi. Stemmer dette? I tilfelle hvordan deler man filer over Hamachi. Når du er på et LAN. Hvordan deles filer da? Kan noen forklare meg dette på en enkel måte?? MVH. Oddvar Tengesdal. Du høyre klikker på fila, Egenskaper gå til "Deiling" "Del denne mappen på nettverket" Men du må ha utrolig god utlinje om du skal dele noe som tar litt plass. Dette går på internet linja di. på LAN går det går det en del fortere Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Hørt det er mulig å dele filer over Hamachi. Stemmer dette? I tilfelle hvordan deler man filer over Hamachi. Når du er på et LAN. Hvordan deles filer da? Kan noen forklare meg dette på en enkel måte?? MVH. Oddvar Tengesdal. Du høyre klikker på fila, Egenskaper gå til "Deiling" "Del denne mappen på nettverket" Men du må ha utrolig god utlinje om du skal dele noe som tar litt plass. Dette går på internet linja di. på LAN går det går det en del fortere Det virker ikke.. Er i XP eg. Mener du Vista?? Jeg finner ikke det valget. Trykker høyre på filene jeg vil dele. Men ingenting kommer opp. slik du beskriver. Hvor finner jeg de filene som andre deler da??? Endret 20. mars 2008 av Oddy26 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå