Gå til innhold

Musikk: BorN - Nysang [Ny versjon]

Anbefalte innlegg

Satt oppe sent til i går natt for å bli någenlunde ferdig med en ny versjon av en electronica/techno/trance-sang (som foreløpig går under kodenavnet Nysang). Den tidligere versjonen var ikke så bra, da den manglet dybde som ekko, bakgrunnslyder osv. Forhåpentligvis klatret denne sangen litt høyere.

Sangen (eller låta) begynner rett på sak - jeg har lagd flere tidligere sanger som har altfor lang og kjedelig oppbygging. Litt uti sangen kommer det en breakdown som absolutt har forbedringspotensiale, men som jeg ser meg fornøyd med i denne versjonen. (Dette altså ikke siste versjon).

Lurer på å legge til stemmer, eller kanskje effekter som kan minne om stemmer. I alle fall er det noe som mangler. Tror jeg? Lagde låta i FL Studio 7, med en del VSTi'er.

Takk til cun som hoster filene!

Redigert:

Tidligere versjon av Låta: Her.

Nyeste versjon hører du Her!

Endret av BorN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var mye bedre enn den du lastet opp før her en dag, men jeg synes den er litt tynn og kjedelig. Altså, instrumentene er bra og den har en god klang, på en måte, men komposisjonen er veldig flat og ensforming, og den tar aldri helt av. Jeg tror denne sangen hadde passet dritbra i et spill eller en film, men det er ikke en sang som man kan høre på for å høre på den, hvis du skjønner hva jeg mener. :p

Jeg synes heller du burde prøve å ta en melodi som noen har lagd fra før og remikse den. Det gjør jeg. Da tror jeg du vil få til en bra låt. Jeg har ikke noe talent for komposisjon, dessverre. :p

Lenke til kommentar

Takk for en bra tilbakemelding ;)

Jeg er ikke så fornøyd med komponeringa her nei, det jeg er fornøyd med er instrumentene og tonene.

Jeg skjønner ikke hvorfor, men når jeg hører på den siste opplasta versjonen nå, så mangler det en god del bass. Skulle trodd den var endra på. Den "tidligere versjonen" er bedre på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...