Tittoffer Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hey, Har kjøpt elgitar for noen dager siden, men får ikke noe skikkeli lyd i den. For står ikke hva som er galt den er stemt... Forslag til hva som kan vere galt?? (Malibu gitar (tror jeg) og en Peveay rage 158 amp) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hva mener du egnetlig med at du ikke får skikkelig lyd i den? Du vet at du trenger en høyttaler, ikke sant? Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Hehe ja har det... sa vel at jeg hade en Rage 158... Men det problemet er at når jeg prøver å spille med akkorder høres det helt crappy ut???? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Haha, det var ment som en spøk. Bruker du fuzz? Hvis du overdriver bruken av fuzz så kan jo det få lyden til å høres helt jævlig ut. Kanskje du kan spille noen akkorder og slenge ut ett lydklipp? Blir lettere å bedømme hva som er galt eller kan være galt hvis man hører lyden. Nå vet vi jo bare at lyden høres crappy ut. Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 ja men jeg har fikset det det var en "switch" mellom clean og vintage så byttet jeg bare til Clean så var det bra... Takk for hjelpen og de kjappe svarene Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Akkurat ja. Bare hyggelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå