sirhenning Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Vi på Kulturo.no gir deg intet mindre enn den lengste, dypeste og beste innføringen i Ennio Morricone – filmmusikkens store Maestro. Les mer Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Fy så glad jeg var for at denne var på 5 sider og ikke 5 avsnitt Kudos. Mer slikt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Godt skrevet, bra jobba! (Men må innrømme at jeg liker Angelo Badalamenti mye bedre ) Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Veldig god artikkel. Har vært fan av Morricone i mange år, fint å se at andre også setter pris på ham Lenke til kommentar
agent_cooper Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Tusen takk for en veldig bra artikkel om, også etter min mening, tidenes beste filmkomponist. Håper på flere slike fyldige og godt skrevne artikler i fremtiden. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Det er hyggelig lesning når forfatteren går dypere inn på selve musikken, i tandem med den historiske presentasjonen. Men det jeg merker meg er at det ble litt lite detaljert angående historikken for 90- og 00-tallet og at filmmusikken til Once Upon a Time in America ikke engang ble nevnt! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Herlig med en 5-siders artikkel, ble meget overrasket. Skal sette meg til rette og lese nå, da Morricone lager så herlig musikk at jeg nesten skylder han å lese den. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 The Good, The Bad and The Ugly!!! Birger Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 The Good, The Bad and The Ugly!!! Helt enig, fantastisk! Jeg har mye musikk fra Morricone, skal lese artikkelen nå. Lenke til kommentar
sirhenning Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Så kan vi legge til at Morricone tar turen til Trondheim 7.mars neste år i anledning Kosmorama, og skal dirigere Trondheim Symfoniorkester. Forøvrig, takk for hyggelige tilbakemeldinger angående artikkelen. Amen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Oi oi oi! Spennende nyheter. Da ser det ut til at onkel cun endelig får delta i Kosmorama :---) Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Så kan vi legge til at Morricone tar turen til Trondheim 7.mars neste år i anledning Kosmorama, og skal dirigere Trondheim Symfoniorkester. Forøvrig, takk for hyggelige tilbakemeldinger angående artikkelen. Amen. Trondheim her kommer jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg