Fenixen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Fortsatt ingen som kan svare på dette? ja du kan jo fjerne sonen når du ripper en dvd... Og dersom du velger å rippe til DivX så blir vel sonen fjernet uansett. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Har en kompis med firmware update problem. Etter ca 7% nedlastning så stopper det opp og det kommer melding om at serveren ikke er tilgjengelig . Prøvd utrolig mange ganger Webbrowser fungerer fint Wifi med 80 % styrke innpå ps3 . Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Prøve å laste ned til pc og overføre med minnepenn el. brenne på cd. Meiner det skal kunne gå. Lenke til kommentar
Colamann Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hei, Har akkurat lastet ned den nye 2.20 updaten til PS3 og har noen problemer med føre over filer fra PC via "PS Media Tunnel" til PS3. Før denne updaten gikk alt fint. Jeg kan fortsatt se filmene jeg allerede har på harddisken, men når jeg prøver å føre over filmer som jeg allerede har og vet går, så får jeg "buffering" og "the data type is not supported" før jeg i det hele tatt har prøvd å spille av filen. Dette var ting som fungerte før 2.20. Som sagt. Problemet er ikke å se filmene, men å overføre de.. Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hei folkens. Jeg har funnet en løsning på dette med undertekster. PS3 støtter nå .srt filer, men man må gjøre noe med filmen først. Man må bruke ett program for å 'smelte' sammen tekst fila og film fila for at det skal fungere. Til dette kan man bruke f.eks. 'AviSub'. (google det). Der loader man først film fila, og deretter .srt fila, trykker 'generete', så går det ett par minutter, og det lages en ny fil, som får navnet 'avisub'. Denne fila kan man streame til PS3. Men husk, man må aktivere undertekster på PS3'en også! Det er bare å trykke på trekant tast, da kommer som kjent menyen opp,og velge derfra. Jeg får det heller ikke nå til å virke... denne avisub filen blir ikke godtatt av ps3 og sier at filformatet ikke støttes...jeg deler filmer\musikk\bilder via windows media player (tror jeg ihvertfall) har også delt mappene på mappens egenskaper....Men med streame, mener du noe annet da? Lenke til kommentar
arokh Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ja enig der arokh ps3 er ikke noe bra som mediaspiller, i hvertfall synes ikke jeg det. Er utrulig glad jeg har tv med vga inngang slik at jeg bruker pcen når jeg skal se film bortsett fra dvd da, da benytter jeg ps3. Veldig synd, da potensialet er enormt. Har ventet på skikkelig mediesenter-muligheter siden første dag, men innser at det kanskje aldri vil bli like bra som jeg ønsker. Tviler egentlig på at de kommer til å implementere .mkv støtte engang. Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Noen som vet om det finns en liste over Blu-Ray filmer som har 2.0 versjonen? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Prøve å laste ned til pc og overføre med minnepenn el. brenne på cd. Meiner det skal kunne gå. Hmm , har søkt en stund etter update 2.20 for nedlasting nå. Ikke funnet filen enda (via pc) Noen som har en linky? Vil gjerne hjelpe kompisen min med og få oppdatert maskinen, siden det er umulig og spille online før det er gjort Lenke til kommentar
buzo Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hei folkens. Jeg har funnet en løsning på dette med undertekster. PS3 støtter nå .srt filer, men man må gjøre noe med filmen først. Man må bruke ett program for å 'smelte' sammen tekst fila og film fila for at det skal fungere. Til dette kan man bruke f.eks. 'AviSub'. (google det). Der loader man først film fila, og deretter .srt fila, trykker 'generete', så går det ett par minutter, og det lages en ny fil, som får navnet 'avisub'. Denne fila kan man streame til PS3. Men husk, man må aktivere undertekster på PS3'en også! Det er bare å trykke på trekant tast, da kommer som kjent menyen opp,og velge derfra. Jeg får det heller ikke nå til å virke... denne avisub filen blir ikke godtatt av ps3 og sier at filformatet ikke støttes...jeg deler filmer\musikk\bilder via windows media player (tror jeg ihvertfall) har også delt mappene på mappens egenskaper....Men med streame, mener du noe annet da? Jeg mente vel å streame gjennom tversity, det er det jeg bruker ihvertfall. Har testet det hos meg, og det funker bare bra. Å streame kun gjennom media player har jeg ikke prøvd. Men prøv tversity, det er enkelt og effektivt! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) http://no.playstation.com/help-support/ps3...st-ned-n%C3%A5/ Lykke til Endret 27. mars 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Noen som vet om det finns en liste over Blu-Ray filmer som har 2.0 versjonen? War Saw IV I begynnelsen av April: Walk Hard: The Dewey Cox Story The 6th Day Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 http://no.playstation.com/help-support/ps3...st-ned-n%C3%A5/Lykke til Takk LucarioX Vet jeg en som blir glad for at jeg kommer med update på flashpinne i dag Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hei folkens. Jeg har funnet en løsning på dette med undertekster. PS3 støtter nå .srt filer, men man må gjøre noe med filmen først. Man må bruke ett program for å 'smelte' sammen tekst fila og film fila for at det skal fungere. Til dette kan man bruke f.eks. 'AviSub'. (google det). Der loader man først film fila, og deretter .srt fila, trykker 'generete', så går det ett par minutter, og det lages en ny fil, som får navnet 'avisub'. Denne fila kan man streame til PS3. Men husk, man må aktivere undertekster på PS3'en også! Det er bare å trykke på trekant tast, da kommer som kjent menyen opp,og velge derfra. Jeg får det heller ikke nå til å virke... denne avisub filen blir ikke godtatt av ps3 og sier at filformatet ikke støttes...jeg deler filmer\musikk\bilder via windows media player (tror jeg ihvertfall) har også delt mappene på mappens egenskaper....Men med streame, mener du noe annet da? Jeg mente vel å streame gjennom tversity, det er det jeg bruker ihvertfall. Har testet det hos meg, og det funker bare bra. Å streame kun gjennom media player har jeg ikke prøvd. Men prøv tversity, det er enkelt og effektivt! Før oppdateringen fungerte jo det å streame igjennom tversity og få undertekst... Så jeg skjønner ikke hva som er vitsen da... Alt jeg ønsker er å ikke måtte koble til pc via vga på tv, eller installere en rekke programmer bare for å få undertekst...kan ikke forstå hvor vanskelig d er å få til støtte for srt.filer..Finnes verken på ps3 eller xbox 360..må vel være den enkleste sak i verden å få d til... Hvorfor skrive at denne oppdateringen har støtte for undertekst når man må installere tversity uansett, akkurat som før...håpløst spør du meg...andre enige? 1 ting til er støtte for ntfs-filsystem...ufattelig at ikke ps3 eller xbox 360 har støtte for dette..spesielt microsoft sin konsoll..d er tross alt de som sikkert har rettigheter til systemet... Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Støtte for .srt filer var det på en av de første sonefrie dvd spillerne jeg hadde:)mange år siden nå Kan da ikke ta lang tid og klemme dette inn i ny teknologi vel? Lenke til kommentar
arokh Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Greia er jo at Sony ikke VIL støtte det. Så og si den eneste grunnen til at folk vil ha ting som .mkv og .srt støtte er jo pga ulovlig nedlastede filmer. Er bare å innse at om Sony gjorde det så hadde de skutt seg selv i foten. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Veldig mye Japansk anime uten kontrakt ( Derav ikke ulovlig og laste ned) Bruker .Mkv Herlig med både tekst og 2 språk valg (Japansk, Engelsk) Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Greia er jo at Sony ikke VIL støtte det. Så og si den eneste grunnen til at folk vil ha ting som .mkv og .srt støtte er jo pga ulovlig nedlastede filmer. Er bare å innse at om Sony gjorde det så hadde de skutt seg selv i foten. vil ikke akkurat si at de hadde skutt seg selv i foten om støtte for .srt - filer hadde blitt inkludert i ps3... ville heller sagt at d gjorde de da de kom med støtte for avspilling av divx-materiale...' Har man sagt A kan man like godt si B...støtte for .srt - filer gjør det bare litt enklere for forbrukerne... Tross alt så bruker de fleste enten pc eller andre dvd spillere som støtter bruken av .srt...så jeg ville sagt at det ville bare være positivt for sony å gjøre dette...de har tross alt gjort et valg ved divx-støtten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå