LeBateleur Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 har prøvd en xvid med .sub og .srt tekst , fungerte ikke Tok et kjapt søk på google og er en del sider som påstår at det går: http://www.shacknews.com/onearticle.x/51858 The update adds subtitle support for DivX files, as well as the ability to play DivX and WMV format files that are over two gigabytes in size. The new firmware also features a resume play to DVD or Blu-ray playback, allowing users to resume play of a disc from the point it was stopped, even if the disc was ejected. google-søk Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Har prøvd masse forskjellig nå, fortsatt ingen tekst...... prøver jeg velge "undertekstmuligheter" , får jeg bare ingen tilgjengelig har prøvd med WMP 11 Endret 25. mars 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Er dette riktig? nei, den kom ikke i firmware 2.2 Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) finnes det en annen måte å overføre divx filmer en å bruke usb kabel ? Har bare sånn med liten tupp i den ene enden og normal i andre (digital kamera usb kabel) kan jeg feks bruke sd kortet i digital kamerat mitt på 2 gig og putte det i ps3 å overføre ? Endret 25. mars 2008 av Menace2Society Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Fin fin oppdatering Blu-ray Disc Profile 2.0 er kjekt Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Er dette riktig? nei, den kom ikke i firmware 2.2 Æsj, får håpe det kommer en annen gang da Hva er forresten denne "BD mappen" under videoer til? Kommer etter at jeg oppdaterte idag. Har det noe med BD profile 2.00 å gjøre? Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Funker nett-tven til NRK eller? Hadde vært deilig å se seriene direkte på ps3 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 finnes det en annen måte å overføre divx filmer en å bruke usb kabel ? Har bare sånn med liten tupp i den ene enden og normal i andre (digital kamera usb kabel) kan jeg feks bruke sd kortet i digital kamerat mitt på 2 gig og putte det i ps3 å overføre ? Ja minnekort kan du bruke, men det funker bare med 60 gb og 80 gb versjonen da 20 gb og 40 gb ikke har minnekort leser. Du kan også overføre filer ved og bruke et mediaserver program f.eks. tversity. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Den husker nå minst de fire siste dvd\blu-ray filmene spillt. Lenke til kommentar
buzo Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hei folkens. Jeg har funnet en løsning på dette med undertekster. PS3 støtter nå .srt filer, men man må gjøre noe med filmen først. Man må bruke ett program for å 'smelte' sammen tekst fila og film fila for at det skal fungere. Til dette kan man bruke f.eks. 'AviSub'. (google det). Der loader man først film fila, og deretter .srt fila, trykker 'generete', så går det ett par minutter, og det lages en ny fil, som får navnet 'avisub'. Denne fila kan man streame til PS3. Men husk, man må aktivere undertekster på PS3'en også! Det er bare å trykke på trekant tast, da kommer som kjent menyen opp,og velge derfra. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Har veldig lyst til å bestille en Sone 1 DVD fra USA. Siden jeg ikke har noen DVD spiller som kan spille en slik DVD lurer jeg på (som beskrevet i tråden jeg linket til) om jeg kan rippe den på dataen, konvertere den til DivX eller lignende og legge den inn på PS3 harddisken for avspilling. Er ekstra aktuelt nå som PS3en har fått enda bedre format støtte. Så, noen som vet om dette er lovlig og om det vil la seg gjøre? Kan vel kanskje få med undertekster også nå da, med denne updaten? Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Også fint å kunne gå ut av en film og inn igjen uten å begynne på nytt igjen ... Yeeeee innlegg nr.200!!! Endret 25. mars 2008 av Paystation Home Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Gud så najs. Nå spiller PS3'en av mine Miami Ink (.tof) episoder Er helmaks å sitte i stresslessen, fremfor den litt mindre deilige kontorstolen Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Etter å ha lekt med 2.20 i noen minutter, sitter jeg med det bestemte inntrykket at icon previews ikke caches like mye som før, dvs snurre-ikoner dukker opp oftere enn før når du blar i mange elementer. Jeg er ganske sikker på at jeg kunne bla opp og ned i stort sett alle mine spill på HDD uten at den måtte laste icon preview på nytt. Noen som har innspill på dette? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Er dette riktig? nei, den kom ikke i firmware 2.2 Æsj, får håpe det kommer en annen gang da Hva er forresten denne "BD mappen" under videoer til? Kommer etter at jeg oppdaterte idag. Har det noe med BD profile 2.00 å gjøre? BD profile 2.0 krever en gigabyte med lagringsplass av noe slag, så godt mulig det er denne mappen, ja. Men har ikke sett over menyene selv etter oppdateringen. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hei folkens. Jeg har funnet en løsning på dette med undertekster. PS3 støtter nå .srt filer, men man må gjøre noe med filmen først. Man må bruke ett program for å 'smelte' sammen tekst fila og film fila for at det skal fungere. Til dette kan man bruke f.eks. 'AviSub'. (google det). Der loader man først film fila, og deretter .srt fila, trykker 'generete', så går det ett par minutter, og det lages en ny fil, som får navnet 'avisub'. Denne fila kan man streame til PS3. Men husk, man må aktivere undertekster på PS3'en også! Det er bare å trykke på trekant tast, da kommer som kjent menyen opp,og velge derfra. Helt ubrukelig for meg, er drittlei konvertering og mekking for å få spilt av noe som helst. Venter en update til så kjøper meg bare en Popcorn. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hei folkens. Jeg har funnet en løsning på dette med undertekster. PS3 støtter nå .srt filer, men man må gjøre noe med filmen først. Man må bruke ett program for å 'smelte' sammen tekst fila og film fila for at det skal fungere. Til dette kan man bruke f.eks. 'AviSub'. (google det). Der loader man først film fila, og deretter .srt fila, trykker 'generete', så går det ett par minutter, og det lages en ny fil, som får navnet 'avisub'. Denne fila kan man streame til PS3. Men husk, man må aktivere undertekster på PS3'en også! Det er bare å trykke på trekant tast, da kommer som kjent menyen opp,og velge derfra. Helt ubrukelig for meg, er drittlei konvertering og mekking for å få spilt av noe som helst. Venter en update til så kjøper meg bare en Popcorn. Ja enig der arokh ps3 er ikke noe bra som mediaspiller, i hvertfall synes ikke jeg det. Er utrulig glad jeg har tv med vga inngang slik at jeg bruker pcen når jeg skal se film bortsett fra dvd da, da benytter jeg ps3. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Har veldig lyst til å bestille en Sone 1 DVD fra USA. Siden jeg ikke har noen DVD spiller som kan spille en slik DVD lurer jeg på (som beskrevet i tråden jeg linket til) om jeg kan rippe den på dataen, konvertere den til DivX eller lignende og legge den inn på PS3 harddisken for avspilling. Er ekstra aktuelt nå som PS3en har fått enda bedre format støtte. Så, noen som vet om dette er lovlig og om det vil la seg gjøre? Kan vel kanskje få med undertekster også nå da, med denne updaten? Fortsatt ingen som kan svare på dette? Endret 26. mars 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå