Haventh Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Jeg fant ikke en måte å laste ned alle meldingene som ligger på gmail tjeneren for min konto. Dette fungerte bra i linux mint (som jeg tester for øyblikket), men fant ikke ut åsen jeg gjør dette i windows. Endret 20. mars 2008 av Haventh Lenke til kommentar
atlef Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 hva står i boksen leave message on server? atlef. Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Bilde: La meldingeer ligge på tjener er avkrysset.. Endret 20. mars 2008 av Haventh Lenke til kommentar
atlef Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Prøv å huk av for "hent bare meldingshoder" og start thunderbird omigjen. atlef. Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Den lastet ikke ned meldingene. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Se i settings i gmail. Tipper du ikke har valgt å laste ned mail som også har blitt lastet ned tidligere. Et annet (og mye bedre alternativ etter min mening) er å bruke IMAP og gjøre slike at Thunderbird laster ned til evt. offline-bruk. Da får du både muligheten til å lese det offline, akkurat som med POP, men også en mye bedre synkronisering mellom Thunderbird-klient(er) og Gmail Web. Endret 21. mars 2008 av RattleBattle Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Takker og bukker, det fungerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå