cHilfiger Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Hei! på fredag den 14. ble på Martine Vik Magnussen meld savnet etter en fest i London. Hun ble funnet drept i en søppelkonteiner søndag den 16. Denne er en minntråd for de som synes at vi burde finne den etterlyste Farouk Abdulhak som var en skolevenn av Martine. Vi får håpe at morderen blir funnet og stilt for rette, dette fordi at det er det minste man kunne gjort for henne Du kan følge utviklingen her: vg.no R.I.P Martine Vik Magnussen Endret 20. mars 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Trist sak. Jeg håper den skyldige får sin straff. Hvil i fred Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Trist sak ja, men hadde dette vært en engelsk statsborger hadde vi ikke hørt om saken engang. Tråden er også feilpostet det er ingenting å diskutere her. Endret 20. mars 2008 av Myagos Lenke til kommentar
ronny-andre Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Drittlei denne saken. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Trist sak ja, men hadde dette vært en engelsk statsborger hadde vi ikke hørt om saken engang. Tråden er også feilpostet det er ingenting å diskutere her. Det er vel ganske logisk det da. Vi hører ikke om hver eneste engelskmann som blir drept i storbrittania,akkurat som de ikke hører om hver eneste nordmann så blir drept i Norge. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Og hvis han mente at drapsmannen ikke hadde vært av arabisk opprinnelse tror jeg vi hadde hørt om det like vel Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hva er det som skal diskuteres? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 trodde det skulle være her men da får en moderator flytte den til Ot-baren eller noe sånt, jeg ville bare lae en slik tråd Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Drittlei denne saken. +1 Like lei denne som Madeleine-saken og USA-valget. Hva med de andre flere hundre som blir drept hver dag, eller bortført? Saken er trist og jeg gir min kondolanse til familien og andre pårørte, men det får holde.. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Drittlei denne saken. +1 Like lei denne som Madeleine-saken og USA-valget. Hva med de andre flere hundre som blir drept hver dag, eller bortført? Saken er trist og jeg gir min kondolanse til familien og andre pårørte, men det får holde.. Det er dette jeg synes tråden skal brukes til, og jeg tror det er meningen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå