Bakke Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Har Christian Bale og Christopher Nolan planer om en "Batman"-trilogi? Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Uten å ha sett The Dark Knight så håper jeg virkelig at de lager en tredje film. Jeg har vanskelig for å tro at det vil bli et dårlig resultat om Bale og Nolan bestemmer seg for å gjøre en siste installasjon i den "nye" serien. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Bare denne gangen dropper vi døende skuespillere Hvem sitter egentlig for soundtracket til de 2 siste Batman filmene? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 hadde ikke sagt nei til det, men neste batman film bør bli uten jokeren da... syntes heater leadger skal få være den aller siste jokeren som er i Batman filmene! * sier jeg uten å ha sett hvordan det går med han i the dark knight tho * Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Kanskje vi får en Riddler i den tredje? David Tennant ryktes å være interessert, og siden det er Nolan som står bak og ikke Schumacher så er det mulig at vi slipper å ha Ben Stiller i rollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg