Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp meg og finne en billig dritbil som går..

Anbefalte innlegg

Hoy!

Er ute etter en bil som funker til daglig bruk et par uker.. Kan godt være mye feil med den, men den må være kjørbar og med skilt. Gjerne liten motor så den bruker lite suppe.. Rust ingen fare, men ikke en bil med EU mangel på rust eller mangel lapp som går ut i morra..

Den kan godt være full av feil, bulker osv men bilen må være kjørbar. Har ikke tilgang til verksted før om et par uker..

Hadde masse biler før, men solgte alt når jeg mista lappen. Har også 2 biler i deler, men ikke mulighet for og få satt det sammen ennå. Nå ser det ut som jeg får igjen lappen på tirsdag så da trenger jeg bare noe drit og putre rundt i en stund..

Lommeboka sier maks 9000,- inkludert årsavgift og omreg.. Gjerne minst mulig!

Har leita litt på finn osv, men jeg vetta faen jeg.. Er så mye og velge mellom.. Trenger hjelp :dontgetit:

Et fett om det er sedan, kassebil osv.. Merke spiller ingen rolle.. Vil selvsagt ha best mulig bil for penga..

Endret av Mekker`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Still deg utenfor huggern på tirsdag, og snakk med alle som kommer for å vrake bilen sin før årsavgifta må betales. Det er somregel null problem å finne seg bil til 1500kroner, uansett om det er årsavgiftstid eller ei

Lenke til kommentar

Takker for svar..

Kom over en bil via en kompis som jeg lurte litt på da..

Det er en renualt megane 97mod 1.6 liter som har gått 123 000km. Skal til EU om et par mnd.. Full service historikk, men det er litt småplukk med den. Bl.a tett varmeregister for det har jeg sett på før. Dette fikser jeg på 2 minutter og EU en ordner jeg også.. er jo tross alt mekanikker!

Han skal ha 15 000,- inkludert årsavgift og omreg. Løp og kjøp pris ut dagen... Min erfaring med disse bilene er at dem er helt greie. Du får kjøpt biler som er mye verre for og si det sånn... Dem ruster ikke så jævelig eller..

Det er jo ikke så dyrt det for en 97 modell!

hmmmmm...... Hva mener dere? ville dere kjøpt den?

Hjelp!

Lenke til kommentar
Hvor bor du henn?

Har en '95 Citroën zx 1.4i som du kan få for 5k, kanskje 4k.

Akershus.. rett utafor oslo.. er interessert.

Du sier du selv er bilmekaniker, og spør her om hjelp?

Hvis du trenger en hvilken som helst bil til å kjøre rundt i midlertidig klarer du vel selv å luke ut feilene du må unngå? :)

Jada det er ikke noe stress. Tenkte bare hvis noen hadde sett noe bra eller visste om en kurant bil. Jeg får helt fnatt av og sitte og leite selv. Alltid når jeg har kjøpt bil er det gjennom noen via en kompis osv osv.. Skal jeg leite selv blir det aldri noe av :!:

Sto forresten på lappen i dag!!!

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte denne

Nye vinterdekk og greie sommerdekk.. Finner ikke en snev rust på den bortsett fra noe stiensprut i fronten. Hører ingen lyder bortsett fra kupevifta. Motoren er ikke helt god. Knekt en bolt til topp dekselet så det renner litt olje + at den koker innimellom. Ellers er den dønn strøken sånn jeg kan se i farta... Mulig det er deff topp pakning på den.

Tror jeg har gjort et kupp! årsavgift ink og eu godkjent i 1 år til...

Edit: topp pakning var/ble defekt.. Tok en skikkelig "ruse i orden" akkurat nå og da fikk jeg klare tegn.. Skal være ferdig bytta til kl. 1600 i morra med reg.reim! Må bare finne et sted og gjøre det :hmm: har verktøy.. Skal lage worklog tenkte jeg...

Endret av Mekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...