Gjest Guest_Mina_* Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg har et stort problem.. er ei 18 år gammel jente. Og har hatt et par forhold tidligere. Men det har overhode ikke vært forelskelse involvert. I de jeg har vært betatt og "forelska i" har vært lærere, leger og kompiser av min far og en gang pappan til ei venninne av meg... Dette er menn som har sitti og hørt på meg som har trøsta meg og gitt meg klemmer når jeg har trengt det. Jeg blir ikke forelska i gutter på min alder for jeg får ikke den omsorgen jeg virkelig trenger av de for at jeg skal like de. Er det noe galt med meg? Jeg vil jo så gjerne være normal.. Bør legge til at jeg hadde veldig få "gutte" forbilder i min bardom. Har en far bare.. ingen brødre, ingen onkler og ytterst få guttevenner.. Den siste mannen jeg ble sykelig betatt av var en lege jeg hadde for en skade jeg hadde.. var hos han 8 ganger.. Og det var nesten sånn at jeg følte at det var en spenning imellom oss.. Var nesten på nippen flere ganger til å hoppe på han og kysse han... Men jeg veit jo innerst inne at dette bare er jobben hans, det å være lege og vise omsorg og høre på meg klage og trøste meg når jeg er redd... Og bare det at han var der for meg gjorde det slik at jeg falt pladask... Nå er skaden leget og jeg veit at jeg aldri kommer til å se han igjen. Han er ikke akkurat på Facebook for å si det sånn .. Og det at jeg veit jeg aldri kommer til å se han igjen tar knekken på meg.. Jeg feller tårer fordi jeg er frisk... er det mulig... Burde jeg oppsøke psykolog? Lenke til kommentar
Romhelten Spiff Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Er ikke det ganske vanlig da? At yngre jenter blir fascinert av "eldre" menn. "Eldre" menn blir fascinert av yngre jenter(/damer). Spesielt, kanskje, når den andre parten føles uoppnåelig. Jentene blir betatt av mer modne og erfarne menn etter som jeg forstår. Menn tenner kanskje på det unge, spontane og ukompliserte i yngre jenter(/damer) Om en har opplevd litt lite omsorg fra sine næreste er det også lett å feiltolke omsorg og medmenneskelig omsorg fra for eksempel legen og læreren. Det samme kan vel også sees hos noen som har opplevd omsorgsvikt og kanskje også seksuelle overgrep. De har ikke lært å tolke signaler om nærhet og omsorg som noe annet enn seksuelle tilnærmelser. Dette siste gjelder sikkert ikke deg, det er ikke unormalt at unge jenter føler dragninger mot eldre menn... Endret 20. mars 2008 av Alastor Fjernet unødvendig quote. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Det er vel ganske vanlig å bli forelsket eller betatt av noen som viser deg omsorg. Tror så absolutt ikke at det er noe galt med deg, men du er nok kanskje litt mer voksen enn gutter på din alder. Gutter på din alder er ofte duster som ikke vet hvordan de skal behandle en dame. Lykke til, du finner nok helt sikkert det du leter etter. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Quayle, Mange gutter i den alderen vet også hvordan man skal behandle damer Drittsekker finner man i alle aldersgrupper. Mina, Du sier selv at du aldri har hatt guttevenner når du vokste opp. Prøv å bli venn med de som ikke flyr rundt og leker gangstere og whatnot. Tror du absolutt kan finne noen som gir deg tryggheten du trenger på din egen alder. Går ut ifra at du ikke har så stor kjangs på gifte menn, og det er uansett kjipt å ødelegge ekteskap for en tenåringsforelskelse. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Ikke uvanlig å bli tiltrukket av eldre gutter da, selv om man er et totalt forskjellig sted i livet når man er 18 vs 33. Men jeg hadde nok holdt meg unna leger o.l., da det er jobben dems de driver med. Hva med å møte eldre menn andre steder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå