Floyd_90 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Saken er slik: Jeg går andre året på linjen medier og kommunikasjon. I media faget har vi et fag som heter PTF, hvor vi får muligheten til å fordype oss i mer eller mindre det vi vil selv. Jeg har valgt å fordype meg i magasin, og fokuserer hovedsakelig på gaming og PC. Nå inneholder det mest anmeldelser og omtaler av spill, og noen forskjellige artikler, noe som kanskje blir litt kjedelig i lengden? Så det jeg trenger for å krydre opp magasinet er en artikkel hvor jeg bruker noen gode bilder av visuell kunst som du har laget, i tillegg til litt opplysninger om kunstneren. (Noe alla slik som de har i bladet "Pegasus") Jeg kan dessverre ikke gi dere noen penger for bildene dere sender, men jeg lover at de ikke vil bli brukt til et annet forbruk enn det jeg opplyser om her. Når det gjelder publisering skal jeg kanskje trykke opp bladet i noen eksemplarer, dette kommer an på hvor bra det blir og om jeg vil bruke penger på å trykke det. Men jeg kommer helt sikkert til å legge det ut på siden til skolen, slik at det kan bli lest og lastet ned i PDF format av elever og lærere på skolen. Så dersom noen vil gi meg bilder av deres kunstverk i tillegg til å svare på noen spørmål, så er det bare til å gi meg et vink i denne threaden Endret 20. mars 2008 av Floyd_90 Lenke til kommentar
pederk Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Om dette skulle gå dårlig så bør du kaste deg frampå og sende noen meldinger til folk. Lenke til kommentar
Floyd_90 Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Om dette skulle gå dårlig så bør du kaste deg frampå og sende noen meldinger til folk. Ja, det har jeg nå måtte gjøre, og det funket! Så da kan egentlig en moderator bare stenge denne siden, ettersom mitt mål er oppnådd Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg