medlem-108338 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Hei jeg fikk kjøpt MS points med foreldrene mine sitt kort.. Men nå er koden laget på xboxen hvordan fjerner jeg denne koden fra kortet jeg bestillte fra? (så det er helt 100% slettet..) Endret 20. mars 2008 av CatoZ Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Du skal fjerne kredittkortet fra Xboxen? Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Ja sånn at jeg liksom ikke kan kjøpe igjen bare ved å trykke "kjøp nå" eller ke faen det står Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg har prøvd å fjerne mitt kort derfra flere ganger, både på selve xboxen og på live sine hjemmesider, men har aldri greid det. Det er et kjent problem. Kanskje denne hjelper: http://www.theaveragegamer.com/2008/01/25/...-live-part-iii/ Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Så det er helt umulig da? faen -.- Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg ville tatt en telefon til kundeservice. Det er dessverre sånn.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Er det ett problem at det ligger inne da? Selv om du kjøpte points via Xboxen så kjøper du ikke Gold eller noe. Tror uansett du må skrive det inn på nytt hvis du skal kjøpe noe mer.. (usikker). Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 problemet mitt er at den trekker penger automatisk fra kortet hvert år, selv om jeg ikke nødvendigvis vil det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Det kan du iallefall slå av. Å fjerne informasjonen frå kontoen er kanskje problematisk, men automatisk trekk kan du sjølvsagt slå av. Enkelte ting MS ikkje har lukkast like godt med når de gjeld kontobehandling på Xbox 360. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Kan du forklare meg hvor man slår av automatisk trekk? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Jepp. Alternativ 4 – Si opp Xbox Live-abonnementet Du har naturligvis muligheten til å si opp Xbox Live-abonnementet ditt. Men med mer enn 50 toppspill å velge blant (og listen vokser stadig), banebrytende nye funksjoner, supre aktiviteter å delta i og eksklusive nedlastinger til spillene er det vanskelig å finne noen grunn til å gjøre det. Hvis du vil si opp abonnementet, må du ringe kundestøtte på 0800 141 74. http://www.xbox.com/nb-NO/support/xbox/accounts/renewals.htm Endret 20. mars 2008 av Zeph Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Okey nå er jeg litt forvirret her Siden jeg har bestillt MS points 2 ganger nå, får jeg automatisk trekk fra kortet? eller er det bare automatisk trekk når man kjøper gold via mastercard / visa? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det er bare automatisk trekk når du kjøper gold via visa/mastercard, ja! Lenke til kommentar
værdama Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Okey nå er jeg litt forvirret her Siden jeg har bestillt MS points 2 ganger nå, får jeg automatisk trekk fra kortet? eller er det bare automatisk trekk når man kjøper gold via mastercard / visa? Selvfølgelig får du bare automatiske trekk fra Kontoen vist du har bestillt Gull abonnement ifra før=) så du bør ikke være redd for at noe penger blir trekt fra kontoen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Men hvis man bytter ut kort sånn at mann ser det der man ser hvilket medlemskap man har sånn at det nye kortet står på Payment der. Tar MS da å bruker dette kortet fra nå av da? Fordi jeg brukte kortet til en annen før, men bruker mitt eget nå. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Men hvis man bytter ut kort sånn at mann ser det der man ser hvilket medlemskap man har sånn at det nye kortet står på Payment der. Tar MS da å bruker dette kortet fra nå av da? Fordi jeg brukte kortet til en annen før, men bruker mitt eget nå. Du bruker det nye kortet ved å gå innpå change payment option og legger inn det nye kortet der.Tror du må innpå der engang til første gangen du skal bruke det fordi det første kortet ligger automatisk først,men det finner du ut. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 hmm..ser 100 kroner er blitt sendt til "Betaling utland, reservert transaksjon". Så må vel ha blitt bytta om nå. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 men går det ikkje an å bytte til ein liksom kode du bare dikter opp i hodet ditt, med den gamle koden? eller godtar dei det ikkje då? Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Okey nå er jeg litt forvirret her Siden jeg har bestillt MS points 2 ganger nå, får jeg automatisk trekk fra kortet? eller er det bare automatisk trekk når man kjøper gold via mastercard / visa? Selvfølgelig får du bare automatiske trekk fra Kontoen vist du har bestillt Gull abonnement ifra før=) så du bør ikke være redd for at noe penger blir trekt fra kontoen Har bare kjøpt 2 ganger MS points på kort. har kjøpt gold abonomanget mitt fra butikk Blir det automatisk trekk da? King brutale det må være en kode som går Endret 24. mars 2008 av CatoZ Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Mener jeg har hørt om Mastercard- og Visagenerator Den lager koder jeg mener å huske fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå