Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Størrelse på ring til dama?

Anbefalte innlegg

Hei.

skal kjøpe ring med inngravert navnene våre i hvitt gull til dama på konfirmasjonen hennes.

Men for det første. hvordan finner jeg ut størrelsen på ringen, uten at hun skal få vite noe om det?

og hvor mye koster en enkel ring i hvitt gull med inngravering på utsiden av ringen?

takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gav henne et smykke formet som hjerte i hvitt gull med en liten diamant på til jul. Ja, ekte diamant, men var sånn tilbud greie så det var ikke så altfor dyrt.

Men jeg har lyst til å gi henne noe med navnene v¨åre på eller noe litt sånn personlig om jeg kan bruke det om et smykke.

Lenke til kommentar

Du kan jo fremdeles kjøpe en ring, men kanskje en som er billigere enn en ring av hvitt gull? Uansett, størrelsen trenger du ikke tenke på så altfor mye. Hvis du kjøper den stor, så går det an å tilpasse den i butikken når hun har fått den, slik at den passer. Om den fungerer å utvide den vet jeg ikke, men det er sikkert mulig det også.

Lenke til kommentar

Men kunne jeg gitt i sølv da? Det er vel en del billigere? Men det er fortsatt mulig å få gravert inn, right?

Ja, jeg skal høre med en gullsmed, men det er litt vanskelig nå i påsketider :p så tenkte jeg kunne høre her på forhånd :)

olsen: Jeg vet det. Men hun sier aldri hva hun ønsker seg :p

Endret av VisualStudio
Lenke til kommentar

I søvl ja VisualStudio.. Jeg gav det i gave til eksen min husker jeg, og fikk forsåvidt det samme av han tilbake noen mnd etterpå, så har man likt :) (bare at man bytter om navna som står først da). Koster ikke så mye heller.. Mitt kosta vel rundt 500 kr, og det var med gravering!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...