VisualStudio Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hei. skal kjøpe ring med inngravert navnene våre i hvitt gull til dama på konfirmasjonen hennes. Men for det første. hvordan finner jeg ut størrelsen på ringen, uten at hun skal få vite noe om det? og hvor mye koster en enkel ring i hvitt gull med inngravering på utsiden av ringen? takk Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 hmm.. du kan jo låne en annen ring som hun har, også måle ifra den Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Ja, tenkte på det. Men hvor mye koster slikt? Er det fryktelig dyrt? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hvitt gull er dyrt, men hva med å spørre en gullsmed? Lenke til kommentar
trixis_ Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hvis du googler på diverse gullsmedbutikker finner du vel sånn ca pris. Inne på Bjørklund sine sider koster en enkel ring i hvitt gull ca 1500 kr. Hva inngravering koster, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Til konfirmasjonen? Hadde jeg vært deg så hadde jeg tenkt på en litt billigere gave. Ring av hvitt eller gult ring er noe de fleste assosierer med giftemål.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Til konfirmasjonen? Hadde jeg vært deg så hadde jeg tenkt på en litt billigere gave. Ring av hvitt eller gult ring er noe de fleste assosierer med giftemål.. Ja. Virker litt.. ja. Jeg hadde fått noia hadde jeg vært jenta. Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Okei, fint dere sier i fra Syns dere jeg bør kjøpe noe annet? Har dere noe forslag? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Okei, fint dere sier i fra Syns dere jeg bør kjøpe noe annet? Har dere noe forslag? Hva med et fint kjede? Anhenget kan jo være i hvitt gull eller noe. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hva med noe hun ønsker seg? Alt må ikke handle om forholdet deres. Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg gav henne et smykke formet som hjerte i hvitt gull med en liten diamant på til jul. Ja, ekte diamant, men var sånn tilbud greie så det var ikke så altfor dyrt. Men jeg har lyst til å gi henne noe med navnene v¨åre på eller noe litt sånn personlig om jeg kan bruke det om et smykke. Lenke til kommentar
Annalfabet Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Du kan jo fremdeles kjøpe en ring, men kanskje en som er billigere enn en ring av hvitt gull? Uansett, størrelsen trenger du ikke tenke på så altfor mye. Hvis du kjøper den stor, så går det an å tilpasse den i butikken når hun har fått den, slik at den passer. Om den fungerer å utvide den vet jeg ikke, men det er sikkert mulig det også. Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Men kunne jeg gitt i sølv da? Det er vel en del billigere? Men det er fortsatt mulig å få gravert inn, right? Ja, jeg skal høre med en gullsmed, men det er litt vanskelig nå i påsketider så tenkte jeg kunne høre her på forhånd olsen: Jeg vet det. Men hun sier aldri hva hun ønsker seg Endret 20. mars 2008 av VisualStudio Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Kjøp ett armbånd, hvor du graverer foran "Ditt navn (hjerte) hennes navn". Også bak, på undersiden, graverer du datoen dere ble sammen . Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Av tre! Tanken teller, ikke prisen eller materialet Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Dyre presanger du gir, mann Jeg personlig hadde heller brukt en hundrings på noe litt billigere, og helst noe som ikke representerte giftemål. Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 I søvl ja VisualStudio.. Jeg gav det i gave til eksen min husker jeg, og fikk forsåvidt det samme av han tilbake noen mnd etterpå, så har man likt (bare at man bytter om navna som står først da). Koster ikke så mye heller.. Mitt kosta vel rundt 500 kr, og det var med gravering! Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Ok. Takk, IrEn3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå