Andre88no Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hei Har nettop kjøpt meg ny pc og kjøpte meg en Zalaman kjøler til CPUen. Eneste den kjører på 100% hastighet så den bråker, noen som vet om ett program som kan brukes til å justere hastigheten ned? Eller må jeg kjøpe meg sånn viftekontroller så jeg kan skru ned for hånd? Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 hmm. du har jo speedfan som er gratis da.. ganske aktuell og enkel og bruke Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 hmm. du har jo speedfan som er gratis da.. ganske aktuell og enkel og bruke Har prøvd det programmet. Men skjer jo ingenting når jeg skrur ned hastigheten. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 tja.. har du koblet viftene til der hvor de skal og sånt da. feks CPU1 og sånt AUX2 osv osv btw.. hvilken Hovedkort er det du har? Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) tja.. har du koblet viftene til der hvor de skal og sånt da. feks CPU1 og sånt AUX2 osv osv btw.. hvilken Hovedkort er det du har? Tror jeg har kobblet rett ja. CPU viften på "CPUfan1" og de andre viftene til kabinettet er på "AUXfan 1-4" Har ett Abit IP35 pro Endret 20. mars 2008 av Andre88no Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 hmm ganske rart SpeedFan Der hvor det står speedfan1-speedfan2-speedfan3 tar jeg ca på 50, på alle, så skrur alle viftene seg ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå