TheRealL Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Vist jeg som har Netcom (Youngtalk + Venner) ringer en med Tele 2 Kompis, Må da personen med Tele 2 Kompis betale noe i det hele tatt, vet det er noe vist man er i utlandet, men nå er kameraten min i Geilo, jeg i Sandefjord..og da sier foreldrene at hun ikke må "Snakke så lenge i telefonen for det blir så dyrt, siden det koster penger for oss(altså dem) og". Så nå lurer jeg på, er det sant at det koster noe for Tele 2 kompis kunden, eller er det bare noe moren sa for og få kameraten min til og legge seg?... (Vi snakka i nesten en time..så jaja) Endret 19. mars 2008 av Surmoth Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Så nå lurer jeg på, er det sant at det koster noe for Tele 2 kompis kunden, eller er det bare noe moren sa for og få kameraten min til og legge seg?... Ja. Det koster ingenting å motta samtaler om begge parter befinner seg i Norge. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Okey tusen takk Foreldre <_< Skal alltid tvinge folk i seng... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (Vi snakka i nesten en time..så jaja) Da har du betalt nitti kroner og kameraten din ingenting. Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 De trodde vel sikkert at det var kompisen din som hadde ringt til deg da vet du Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Kan godt hende, men tenker mer sannsynlig at de ville få kameraten min til og legge seg da, Var ganske sent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå