DJ_SAS Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hei! Lurte på om det er noen som vet hvor man kan få kjøpt front deksel til Lite-On LTR-52246S? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Du kan jo prøve Microplex->Kabinetter->Frontdeksler. Finne et som passer med hulla foran så er du i gang. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 jeg fikk min Lite-On 52x med svart front fra databutikken.com Fikk den løst og måtte montere selv, derfor tror jeg de har flere løse som de vil selge. Send en mail til dem og spør. Rettelse: Black front for LITE-ON CD-RW Lenke til kommentar
DJ_SAS Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Takker for svarene! Lenke til kommentar
starcatcher Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 DJ-SAS, jeg har også Lite-On-brenner og vil gjerne høre hvordan dette går. Kan du poste her når du har fått tak i dekslet? Ærna Lenke til kommentar
DJ_SAS Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Det skal jeg når jeg har fått tak i fronten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå