Fromage Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Har satt opp wampserver på en xpmaskin. Maskinen har fast ip 10.0.0.6, er koblet med kabel til adslmodemet Zyxel Prestige P660R, og funker mot internett. Har innstallert Wampserver som er online og virker ok på lokalhost og ip 10.0.0.6 (phpsiden kommer opp når jeg skriver adressen i iexplorer). Jeg har funnet ipadressen via whatismyip.com og når jeg skriver den inn i adressefeltet så kommer det bare opp "siden kan ikke vises". Har åpnet port 80 på ruteren og portscanner ser den som åpen når wampserver er i gang. Er det noe krøll med ruteren? Jeg ser at en del har hatt problemer med portåpning på zyxelrutere. Men porten er jo tilsynelatende åpen. Har også prøvd port 81 med listen port 81 i conf. filen til Apache. Portene er åpnet til 10.0.0.6 og har brukt webkonfigurering og ikke telnet. Har dette noe å si? Endret 20. mars 2008 av Fromage Lenke til kommentar
Fromage Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Puh, endelig fikk jeg det til: Måtte sette 'ip nat loopback on' i autoexec.net filen. Fulgte oppskriften her: http://ngtforum.net/viewtopic.php?t=107&am...light=webserver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå