Gå til innhold

La oss si, at en eller annen person får "guddommelige" krefter...

Anbefalte innlegg

Tenkte noen kom til å gå i den fella :p Som du sikkert la merke til så sa jeg mennesker, ikke andre livsformer. Jeg tviler veldig sterkt på at det finnes andre mennesker der ute, som er identiske til oss. However så tviler jeg ikke et halvt sekund på at det ikke finnes andre livsformer med intelligens som er utrolig mye mer kompleks enn oss :)

Som du også ser så skrev jeg også mennesker. Hvorfor skal ikke livet kunne utvike seg i samme retning som vi har gjort?

Og tenk på alle mulighetene for at det finnes intelligent liv, hvorfor skal disse se så forbanna mye mer komplisert ut når etter alt vi vet så trengs det for eksempel tommel?

Åhåhåhå, om vi skal følge disse flere millioner menneskene som mener vi er skapt av aliens så er det definitivt at vi ikke er eneste mennesker i universet :wee:

Et menneske identisk til oss her på jorden en annen plassi universet er usannsynlig. Da mener jeg identisk. Mye som må være tilrettelagt for akkurat det. Jeg tror nok heller at andre livsformer har utviklet seg under andre omstendigheter og forhold enn oss og ser annerledes ut (visse likhetstrekk har de nok).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...